Gânduri [47]

Standard

Stii momentul in care gasesti poze, din intamplare, pe facebook, cu actualul tau prieten si fosta lui prietena? E ca si cum paranoia si gelozia s-ar lua in brate, chiar daca n-ar trebui. Pozele alea sunt din trecut; voi sunteti impreuna in prezent. Dar n-am putut sa ma abtin si tot am scapat un:

-Tarfa proasta, sper sa… -mi zambesti de sub un tren etc.etc.etc.

Un răspuns »

  1. te înţeleg perfect.. şi eu am trecut peste chestii asemănătoare şi cănd îmi povesteşte de fostele prietene mă iau tot dracii şi le doresc să meargă dracului înapoi de unde au venit :-L !

Lasă un răspuns

