Fuck you bitch

Standard

Nu inteleg de unde exista mentalitatea aia de „a avea o colectie” cand e vorba de relatii. Sunt pizdele alea posesive care la un moment dat au placut un tip, au avut impresia ca sentimentul e reciproc desi nu au avut o relatie cu el, si il trec in palmares ampulea pentru ca au o vaga impresie ca tipul era doar timid si ele erau reginele doar pentru ca au reusit sa troneze pe o pula. Pe alea vreau sa le vad zambindu-mi de sub un tren…
Dar trecand la fostii prieteni:
se numeste „fost” pentru ca n-a mers intre voi si pentru ca n-ar trebui sa te mai intereseze. N-ai fost nici prima si nici ultima din viata lui, deci cu siguranta nu e al tau. Sau daca „e al tau”, asa cum obisnuiesti tu sa mananci cacat, atunci e mai usor de luat decat o tigara de la cel mai apropiat magazin.
Eu am grija de lucrurile mele. Tu nu esti in stare sa ai de ale tale, curva proasta?
Stiu ca pentru tine e prea greu de inteles si o sa ajungi la concluzia ca undeva in univers este o conspiratie impotriva ta. Dar esti doar o proasta cu vise marete. Esti deja implicata intr-o relatie mai batrana ca Tutankamon si consideri ca „vechiturile” tale nu pot fi luate. Nu ma mai mesteca de cur. Multumesc.

Un răspuns »

  1. Pana mea, aici chiar n-am nici un reply inteligent. Majoritatea copchilelor din ziua de azi is mai mult decat reduse mintal. Unii zic ca s-au maturizat mai devreme, eu nu sunt de acord. Din cate am vazut si din cate am auzit, prefer nici sa nu ma mai complic 🙂

Lasă un răspuns

