O „Skol” la toata lumea

Standard

De juma’ de ora stau cu pagina asta de Notepad in fata. Goala. Fara nici un cuvintel. De fapt, la un interval de 5 minute scriu cate un cuvant, dupa care il sterg. Vroiam sa scriu o postare despre un iubit imaginar. Unul nenorocit. Care e in stare sa-si frece pula in timp ce sta pe 9gag si n-are habar de ce-i aia „o relatie”. Da’ sunt in pana de idei. Si asta e un subiect de cacat.
Pot sa jur ca daca mi-as arunca monitorul pe geam si-as fute un pumn in unitate mi-ar veni inspiratia. Dar n-as mai avea cum sa scriu atunci.
Am nevoie, probabil, de o betie. Dar trebuie sa am un motiv pentru asta. Vinerea viitoare e karaoke. Asta e un motiv destul de bun pentru o betie. Pe 20 ianuarie tu, cel care citesti asta, o sa-mi cumperi orice fel de bautura e la bar in ziua aia. Pentru ca imediat ce vei termina de citit si ultimul cuvant o sa-ti fiu draga. Si o sa ma iubesti. Stiu ca pare greu de crezut dar chiar asa este. Portofelul iti va sari din buzunar; se va deschide si bancnotele de 10 lei se vor alinia in fata ta formand un „Winnie” urias.
Gata. Am terminat. Tu ma iubesti. Ne vedem pe 20 in Roca.

2 răspunsuri »

  1. Mai am Vodka, Vermouth, bere si vin in frigider, so not buying anymore alcohol. Rocambole nu-mi place, dar nici macar n-am sa fiu in VS :).
    Sa speram ca restul care citesc sunt mai generosi ca mine.
    Momentan nici nu pot sa beau, dar daca vrei vodka, vii cu sucul :))

Lasă un răspuns

