Acum trei seri

Standard

Ma miscam vag printre mirosul de mici, manele si bere ieftina. In mintea mea plutea lent gustul de Angelli Cherry si niste Gin cu apa tonica. Ma miscam ca un zombie. N-aveam directie. Stiam doar ca picioarele mele trebuie sa se miste: unul in fata celuilalt, corect, dand impresia unei directii bine stabilite. In mintea mea era ceata. Corpul meu voia in prostia aia care era in stare sa-mi futa stomacul si sa-mi umple corpul de vanatai.
Sec. Pustiul din stanga. Fata cu ex-parul de foc in dreapta. Inaltime. Tipat. „Lady Gaga – Michael Jackson”. „Uai se desprinde”. „Mortii ma-tii de labar”. Mi-e frica. „O sa cad”. Urlete. Intuneric. Luminite. Si gata. S-a oprit inainte ca eu sa-mi dau seama.
Si-apoi cu capul bubuindu-mi mi-am zis sa-mi aprind o tigara. M-am asezat si i-am privit de jos pe toti. Stiam ca ei stau pe loc. Eu vedeam ca se misca. Pe la jumatea tigarii mi-a venit rau, dar am terminat-o. Si-apoi teleghidata am ajuns acasa. Am niste amintiri sterse. Dar cred ca am adormit in bratele lui ca o galusca scofalcita imediat cum am ajuns. Plangandu-ma ca mi-e rau. Aproape fara viata. Si duhnind a bautura.

Lasă un răspuns

