Standard

Stii cum e cand ai o stare de cacat si habar n-ai de ce? Exact asa ma simt eu acum. M-am plictisit sa ma intrebe toata lumea ce am si eu sa spun „nimic”, iar ei sa-si imagineze la ce ma gandesc si la ce s-ar fi putut intamplat in trecutul meu apropiat. N-am distrus masina maica-mii; n-am ramas insarcinata; n-am fumat iarba; n-am ramas repetenta; nu i-am scos ochii pizdutei care ma tot  fute la melodie de cateva saptamani incoace. Nu! Sunt tot eu… cu o stare de cacat.
M-am dus in bucatarie si mi-am facut un gin tonic. Ce naspa e chestia asta. Prima inghititura mi-a adus un flashback de acum trei zile – cu mine vomitandu-mi [aproape] si stomacul la trei noaptea – drept pentru care am varsat restul paharului in chiuveta. Apoi, dintr-un impuls de moment, am luat toata sticla de Gordon si am varsat-o si pe ea in chiuveta, urmarind-o apoi cu detergent de vase pana cand chiuveta n-a mai mirosit decat a mere verzi.
Acum sunt gata sa jelesc in pat. Sa ma uit pe pereti. Si [poate] sa si dorm.

Lasă un răspuns

