Idioata de la 6:00 am

Standard

Eu, o mare cretina, m-am trezit cu juma’ de ora inaintea maica-mii [6:00 am] ca sa-i fac cafeaua. Ma gandeam ca poate nu mai are timp s-o faca si isi ia una de la vreun automat.
M-am balbait vreun sfert de ora prin bucatarie cu zaharul, cafeaua si laptele. Am mai reincalzit-o la microunde ca sa fie perfecta pentru cand se va trezi si va ramane „surprinsa” de gestul meu.
Nu. Stop.
Mi-am luat-o peste bot cu stil si in viata mea n-o sa mai fac nimic pentru nimeni, in special pentru maica-mea. Dupa ce ca ma trezesc ca o mega idioata inaintea ei si incerc sa-i fac o cafea cat de cat decenta, ea ma freaca la icre cu: „Dar te-ai apucat de baut cafea?” Daca destinul a decis asta dinainte, atunci destinul e un cretin.
Mi-am luat teapa de fraiera ce sunt. Exact: eu o mega cretina.

8:00 a.m. –  si n-am mai reusit sa adorm. Ziua mi-a fost fututa de dimineata… din cauza mea. Nu mai bine stateam eu in pat pana la 11 visand unicorni si pasarele in loc sa ma simt ca o mega dobitoaca de la 6:30 am?

3 răspunsuri »

  1. Pingback: 8 martie « Viaţa cu Winnie

Lasă un răspuns

