Se excita cand te pisi pe el

Standard

Prima zi de toamna. Sa mai scriu ceva ca sa umplu blogul cu inca o postare. Dadadadada. Nu!

Prima zi din anotimpul meu preferat si n-am idee despre ce-as putea sa aberez.

Imi vine sa ma pis grav

Apropo de asta. Am citit la un individ – si ramane la stadiul de „da-l pe pula ca si asa nu-i important” – ca unii oameni au un fetis pentru urina. Adica au o atractie sexuala fata de urina. Mai exact:

urolania – atractia sexuala de a urina, inclusiv urinatul in public, pe altcineva sau altii sa urineze pe tine, bautul urinei (urofagia).

Astia-s exact ca zoofilii, pedofilii sau necrofilii. Nu inteleg cum ai putea sa te exciti daca altii se pisa pe tine… sau invers… la propriu. Sau sa bei pipi? Deja nu mai e fetis. E boala, zic.
Dar in momentul acesta, cand mi-e lene sa ma deplasez pana la baie, as avea nevoie de un… urolanic [!?!]. Eu ma pis pe el. Ii fac o poza ud din cap pana-n picioare. Ma mai pis o data pe mine de ras. El se va simti excelent. Si dupa va mai strange si picaturile care au cazut pe langa. Toata lumea se pare ca va fi fericita.

Lasă un răspuns

