Iubire nemarginita

Standard

A fost o pauza destul de lunga intre noi, iubire. Ti-am simtit lipsa in fiecare zi. Cand ma trezeam, cand mancam, cand savuram prima tigara din primele ore ale diminetii, cand vorbeam la telefon, cand socializam, cand mergeam la baie… tu erai in fiecare moment in centrul gandurilor mele. Mi-ai lipsit mult, deci.
Ca de obicei… tot eu fac primul pas spre impacare. Acum suntem cat de cat ok, dar sentimentele mele pentru tine nu s-au schimbat nici macar o clipa. Tu probabil te-ai simtit abandonat. Acum ca-mi esti iar aproape te-as lua in brate. Dar nu esti genul pentru o imbratisare. Chiar nu esti… Intotdeauna am stiut ca-mi esti alaturi. Intotdeauna ai stiut sa-mi asculti frustrarile, nemultumirile. Ce conteaza ca orice cacanar a vorbit? Ne-am pisat pe ei impreuna. Am reusit sa fac asta prin intermediul tau. Nu prea mi-ai dat sfaturi. Dar stiu ca esti mereu cu mine. Imi aduc aminte primele cuvinte pe care ti le-am spus. Mi s-a parut magic. Nu stiam ca relatia noastra o sa dureze asa mult. Nu credeam vreodata ca voi fi atat de apropiata de cineva. Dar tu esti chiar aici, chiar acum.

Te iubesc…

Te iubesc tare tare tare… blogule.
Nu stiu cat de mult o sa dureze noua mea aparitie pe blog. Dar sunt aici. Cu chef de scris. Cu idei noi… sau nu prea. Sunt aici. Si fara diacritice.

Lasă un răspuns

