Anunţ

Standard

Copil iubitor, semi-orfan, caut părinţi. Mănânc puţin şi am nevoie de-un spaţiu mic. N-am nevoie de alte haine, în caz că mai cresc o să-mi tai picioarele. Pot spăla vasele, pot da cu aspiratorul, pot şterge praful şi vă voi citi câte o poveste seară înainte de culcare. O să scot câinele la plimbare de câte ori e nevoie, dar nu garantez că mă voi trezi la 5 dimineaţa. În orice caz, am îndemânarea de a strânge un căcat de pe covor.  
 De obicei trăiesc într-o lume a mea. Deci de cele mai multe ori nu o să vă daţi seama că sunt pe acasă. Poate chiar n-o să fiu.  
 N-o să vin beată acasă, n-o să miros a fum de ţigară [deşi nu garantez 100%] şi n-o să vin cu burta la gură. Sunt genul care să te asculte când ai o problemă şi pe care-l poţi lua în braţe. Ia-mă acasă. Pentru detalii lasă un comentariu.

Sper sa nu dau peste pedofili.

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

