Meidei – Meidei mai lasă-mă cinci minute

Standard

Băga-mi-aş pula-n muzica ta, vecine.
Bă, m-am trezit la 10 fără 10. Ca niciodată vacanţa asta.
Şi m-am teleportat direct în duş. M-o fi luat cu transpiraţii de la boul de lângă mine care ascultă manele şi melodii gen: let’s be friends  lesbi friends.
Pur şi simplu nu mai pot să dorm bine, frate. Or vine maică-mea la 11 fără 5, dar e lege că la unşpe fără cinci în fiecare dimineaţă, să mă anunţe că e aproape 11 şi tre’ să scot câinele afară; or mi-e prea sete, prea cald; ori mă trezeşte câte-un copchil care urlă la mă-sa: „Mamaaaaaaaaaaa”.
Mă-ta stă în bloc cu mine, am prins ideea. Acum marş şi nu mai urla, puţosule.

2 răspunsuri »

  1. :)))) Trezitu cu maneaua pe fundal e o chestie destul de grava …

    In schimb, cutzu ala tre sa faca si el un shushu, tie daca iti vine sa te pishi la 3 noaptea te duci, cutzu ala tre sa astepte 11 fara 5 sa te trezeasca maica-ta. 😛

Lasă un răspuns

