Am început să mă îngraş

Standard

… dar nici că-mi pasă.
 

Nu-s pe modelul ăla învechit: „Cine mă iubeşte, mă iubeşte oricum”, dar nu sunt nici un status de fb ca să mă placă toată lumea.  
 La începutul vacanţei am dat 3 kile jos. Acum, pe la jumatea vacanţei, parc-am mai pus 6. Dacă tot m-am hotărât să fumez mai puţin, parcă mai dau bani şi pe altceva decât pe ţigări. Şi-mi place îngheţata. La nebunie…
 În schimb, cu cât văd mai mulţi bătrâni pe stradă, în special babe, îmi apare în minte o veche fantezie sadică. Mereu mi-am dorit să-i dau un şut în cur unei babe şi să merg mai departe ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Şi nu, nu o babă din aia modernă, aranjată, înţepată, sâloasă. Pur şi simplu o femeie din aia la locul ei, inocentă, liniştită. Am şi eu drăcuşorii mei.  
 Am chef de o beţie şi am chef să fiu drăgăstoasă şi alintată. Acum! Da-i seară, îs singură, aproape tristă, aproape fără chef de viaţă şi m-aş duce să fumez o ţigară. Da’ nu mai am.
 Bă … asta e. V-am pupat pe frunte. Noapte bună.
P.S: Niciodată să nu vă duceţi la un concert live de-a lui Mihai Trăistariu. Cântă ca şi cum ar fi futut în cur de un ciobănesc german în timp ce roade un DentaStix…

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

