Începutul unei despărţiri

Standard

Era o dimineaţă de iunie. A prins-o ploaia într-o scară de bloc, mahmură. Trebuia să fie de 14 ore acasă, da’ a durut-o în cur de părinţi, iubit, stres, bani. Şi-a închis telefonul, şi-a băgat pula-n lume, şi le-a făcut-o cadou. Se simţea ameţită şi cu ochii păienjeniţi. A băut prea mult, iar. Avea impresia că e ca o bombă cu ceas: simţea că în fiecare secundă ochii o să-i sară din orbite, o să-şi înghită limba şi sinusurile o să se blocheze.  
 „Dar antraxul nu e o otravă, e una pe care ai putea să i-o pui cuiva în ciocolata caldă şi apoi să te uiţi cum toate vasele de sânge de pe faţă îi explodează şi se transformă într-o mică ţâşnitoare roşie.”
 A încercat să se ridice în picioare. Prea mult pentru ea… s-a lăsat în jos, sprijinindu-se uşor de perete, şi-a luat o ţigară din pachet – ce surpriză, mai avea doar 5 ţigări – şi şi-a căutat bricheta. Pula brichetă! S-a mulţumit cu puţin ajutor forestier: o cutie de chibrituri cu doar trei paie. Inutil în aparenţă, dar atât de folositor în esenţă. Măcar şi-a aprins ţigara. Primul fum: capul îi bubuie şi îl sprijină uşor de perete. Afară ploua îngrozitor.  
 Îşi deschide telefonul: 23 de apeluri pierdute şi 1 mesaj.  

 „3.iulie.2011   –    10:44 AM
  Măi, eşti bine? Am auzit că n-ai ajuns aseară acasă, ţi-ai închis telefonul, îmi fac griji.
 Ştiu că-i doar vina mea şi o să te am pe conştiinţă. Merit să mă urăşti pentru faza de aseară. Dar crede-mă că nu eram conştient ce fac. Crezi c-aş fi sărutat-o pe C. dacă eram bine? Ţi-am zis că pentru mine nu mai înseamnă nimic, decât o scorpie manipulatoare . Sună-mă când vezi mesajul.
 Te iubesc
 B. ”

S-a ars uşor cu ţigara doar că să nu-i scape lacrimile care i-au inundat ochii. E mahmură, nu-i în stare să se ridice de jos, are inima frântă şi are doar câteva amintiri vagi de aseară. Îşi spune că va fi ok şi cu asta, mai trage un fum şi începe să plângă.

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

