Games

Standard

N-am viaţă, frate.
Ultimele zile mi-am petrecut dimineţile şi după-amiezile jucând tot felul de jocuri de la BigFish. Nu sunt cine ştie ce maniacă a jocurilor, doar că din când în când îmi place să evadez. Plus că dacă găsesc ceva care să-mi placă rămâne sufletul  jocul meu pereche pe veci, ca Plants vs Zombies. Pur şi simplu sunt dependentă de jocul ăsta, de aia l-am şi terminat. Şi m-am simţit de parcă aş fi câştigat premiul Nobel, mă durea spatele de parcă aş fi muncit din greu şi ochii îmi dădeau senzaţia că totul în jurul meu este strălucitor.
Anyway… n-aş lăsa viaţa reală în favoarea jocurilor, dar… oricum e un mod de a spune: „Mă simt mult mai bine cu mouse’ul în mână decât cu voi pe capul meu, lăbarilor!” Şi nu că te-ar calma cu ceva, dar dacă joci poţi să fuţi şi-un pumn în tastatură cu scuza că ai apăsat mai tare pe butoane, că n-o să primeşti reproşuri.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

