Cel mai deştept cedează

Standard

Doar dacă cel mai deştept n-are orgoliu.  
 

E naşpa să cedezi în faţa cuiva. Niciodată nu ştii dacă acel cineva e destul de deştept încât să nu profite de chestia asta. E vorba doar de principii. Tu ştii ce vrei cu adevărat? Ca să îţi împlineşti visele trebuie să te strofoci puţin, trebuie să lupţi pentru idealurile tale. Nu să renunţi şi să laşi totul în aer doar pentru că celălalt e mai încăpăţânat şi pentru că ai auzit tu din vorbă în vorbă că există un proverb libidinos care spune că „cel mai deştept cedează”. E un proverb inventat de un om puturos și fără principii. Un om căruia i-a fost lene să lupte pentru idealurile lui. S-a mulțumit c-o labă pe întuneric, după canapea, și-atât.
 Eu una nu pot să cedez. Am un orgoliu imens. Nu pot şi gata. Prefer să fiu eu proasta şi să o ţin pe-a mea, iar în final să obţin tot ceea ce vreau, decât să cedez ampulea în faţa unor nimicuri.
 La un moment dat am fost judecată pentru încăpăţânarea mea: că o ţin într-una pe-a mea, şi că n-am dreptate, şi că n-o să ajung nicăieri dacă mă port aşa, şi că o să pierd toţi oamenii din jurul meu… blablabla. Duceţi-vă în pula mea de destepţi. La naştere aţi primit cu toţii puterea divină de a ceda în faţa celor ca mine. Eu eram la pauză de ţigară şi am ratat marele eveniment. Uite de aia mă doare pe mine la moţ de voi…
 Eu sunt în stare să mă agit şi să acţionez pentru dorinţele mele. Voi cedaţi în faţa primului obstacol pentru că se spune că eşti mai deştept dacă faci asta. E doar o scuză jenibilă pentru oamenii ca voi. Atât…

Lasă un răspuns

