blog

Standard

 Ţi s-a întâmplat vreodată să fii atât de bine dispus încât nimeni şi nimic să nu îţi poată strica fericirea?
 În ultimul timp sunt mult mai greu de enervat şi mult mai uşor de ofticat, dar oricum ar fi sunt bine dispusă.  
 Mama mi-a zis că-s îndrăgostită… pentru că nu mănânc. Am înţeles în sfârşit de ce modelele se înfometează. Pe bune că te simţi mai slab dacă nu mănânci. Dar la mine nu e cazul… eu pur şi simplu n-am poftă de mâncare. Doar de multă multă multă îngheţată.
 

În fine…
 

Ideea principală e că am starea aia când singurul lucru pe care simt să-l fac e să stau în pat, să ascult muzică şi să mă uit pe tavan. Blogul a cam rămas pe locul doi, lucru cu care n-am să mă pot obişnui niciodată, având în vedere că aproape un an de zile a fost prioritatea mea numărul unu.
 Îmi vine o idee, mă arunc cu degetele pe tastatură, încep să scriu şi când simt că-mi pierd cuvintele apăs „delete”. Şi gata şi postarea. N-am să şterg blogul, n-am forţa necesară. Dar probabil nici n-o să mai pot să scriu vreodată ca înainte. Sau cine ştie…
 Probabil trebuie să mă lovesc tare la cap şi totul o să revină la normal.  
 Aştept…

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

