Mama mea crede ca stie totul

Standard

Mama are cea mai mare putere de convingere asupra mea. Nu că mi-ar aduce argumente persuasive prin care să mă convingă de anumite lucruri concrete… sunt suficiente două-trei propoziţii şi ştiu c-am pierdut deja în faţa ei. Mama este, în acelaşi timp, persoana care, se pare, nu-i conştientă că fic’sa a crescut şi şi-a format o personalitate şi un punct de vedere.
 În opinia ei, tot ce-i bun în viaţă pentru mine e doar dacă ea se implică, chiar şi foarte puţin. Eu niciodată nu ştiu să mă descurc singură şi niciodată nu pot face o alegere corectă.
 Probabil în viziunea ei sunt genul de persoană care dă cu stângul în dreptul încercând să urce scările, care scapă sulul de hârtie igienică din mână, care ar fi în stare să cadă din picioare pe stradă fără motiv şi cu siguranţă dacă nu aş ajunge la ora X în casă aş fi prinsă pe stradă, târâtă într-o scară de bloc şi violată cu sălbăticie până la epuizare.
 Ştii senzaţia aia când vrei să te doară intenţionat în cur de cineva?  
 Asta încerc eu să mimez în faţă maică-mii. Şi aparent ea se loveşte de zidul pe care privirea mea seacă şi plictisită îl formează împotriva ei. De-aş reuşi să fiu atât de inaccesibilă şi în interior ar fi minunat.  
 Recunosc totuşi că n-am o părere de sine foarte bună şi că anumite cuvinte nu mă rănesc pentru că transmit un adevăr pe care eu îl admit deja. Da’ totuşi… nu-mi place să aud aceleaşi reproşuri zilnic.  
Ce poţi să faci când persoanele din jurul tău au cântat de mult „veşnica pomenire” sentimentelor?
 Să te duci la baie, să te pişi, să tragi apa şi să aştepţi să le cadă tuturor câte o grindă în cap.

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

