Ochi pentru ochi şi dinte pentru dinte

Standard

 Eu sunt genul de persoană care merge pe ideea: „Ochi pentru ochi şi dinte pentru dinte”.
 Dacă mi-ai făcut o fază naşpa aştept prilejul că să-ţi întorc cu aceeaşi monedă.  
 Asta nu se cheamă „răzbunare„, aşa cum mulţi din voi s-ar gândi, se cheamă „reîmpărţirea şi remâncarea căcatului„. Iar eu când îţi dau să mănânci căcat cu linguriţa, nu poţi să mă refuzi. N-ai cum. Şi nici n-o să-ţi dai seama când o să-ţi aşez căcatul pe farfurie, tu savurându-l tot, tot, tot,  puţin câte puţin…. şi asta doar pentru că tu ai încercat o dată să faci la fel. Eu nu întorc şi obrazul celălalt. Asta era treaba lui Iisus… Eu nu mă sacrific pentru oameni de nimic. Las de la mine doar pentru oamenii care contează şi care nu duc lipsă de bun simţ.

 Nu-mi plac lucrurile care rămân nerezolvate. Atunci când nu clarific o problemă mă simt de parcă n-ar mai exista gravitaţie. Îmi zboară gândurile… şi-i naşpa. Foarte naşpa.
Sunt conştientă când mă port cu curu’. O fac pentru că se merită, pentru că vă purtaţi la fel cu mine, pentru că sunteţi penibili. Nu-mi plac gesturile… înainte să mă judeci pe mine că-ţi arăt indirect degetul din mijloc, analizează-te. Lasă sictirul, lasă figurile, lasă mofturile. Mă scot din minţi capriciile fără sens. Morţii tăi, ia-ţi o pulă şi suge-o cu patos. Rezolvă-te! Pe mine lasă-mă să trăiesc, în pace şi linişte.
 Lumea mea e alcătuită dintr-o pajişte verde plină cu trifoi. Pe cer am doar nori mari, albi şi pufoşi. Linişte, e multă linişte. Şi pace, e multă pace. Asta până când vii tu, alergând în curu’ gol după unicornii mei mov. Şi s-a zis cu echilibrul dintre raţiune şi spirit. Da’ asta nu înseamnă că n-o să vin şi eu în lumea ta, făcându-ţi găuri adânci în creier cu bormaşina.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

