Declaraţia de dragoste

Standard

din ora de fizică…

„Mie chiar îmi pare rău că ai luat trei la mate, la broscoiul ăla belgos. Da’ poate dacă îţi dau eu un pup îţi trece. Trece? A funcţionat? Hmm…? Ce zici?  
 Ştiu că dacă o să zic „acel nume” o să zâmbeşti iar. De fiecare dată când nu schiţezi nici un zâmbet, mă întreb dacă eşti bolnavă. Dar nu eşti bolnavă… tu ştii ce-a vorbit el „cu poke”.  
 Îmi eşti aşa dragă, fetiţă, cu bolfuţele alea ale tale… Aş vrea să fii sora mea. Îţi dai seamă câte lucruri am face? Să ne trezim dimineaţa şi să mergem în balcon la o cafea şi la o ţigară. Ştiu cât îţi place să fumezi în balconurile oamenilor. Poate că în vacanţa de vară acest vis se va împlini, o săptămâna sau două să dormi la mine.  
 Ce-mi place când îmi spui: „Eşti a mea!” Îţi mănânc bolfuţele alea.

Te iubesc mult

 cu mulţi de „m”, „u”, „l”, „t”.”
Asta e de la soră-mea cu ochi verzi. Uneori îmi vine s-o bat, dar o iubesc şi o pup pe frunte. Bleaga!

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

