N-am bani

Standard

Şi când spun că n-am bani, eu vorbesc serios. Nici măcar 10 bani, nimic. NIMIC FRATE! Sunt numa’ scame prin buzunarele mele.
Caut de juma’ de oră bani prin casă şi nu găsesc. M-am tot gândit şi m-am strofocat şi mi-am întors creieru’ pe-o parte şi pe alta: „Dacă aş fi părinte, unde pula mea aş ţine banii?
Am căutat prin buzunare la pantaloni, la geci, la hanorace. Nimic!
Am căutat prin genţile maică-mii. Am găsit un pachet de şerveţele. Eu n-am nevoie de şerveţele, eu am nevoie de bani, de ţigări şi de [cel puţin!] o bere. Ce căcatu’ meu să fac eu cu şerveţelele?
Frate, ce părinţi pot să am. Nu lasă şi ei nici măcar 5 lei pierduţi de-ampulea prin casă. Vai de capu’ meu… Oare stau la pândă pentru fiecare monedă!?! De-aş fi găsit măcar 1 leu. Un leu frate! Da’ şi ăsta e o avere în momentul ăsta.
Să mă milogesc pentru ţigări nu-i o idee bună. Nu-mi place să fumez din ţigările altora.

Fix pula

În mod normal m-aş putea lăsa de fumat oricând aş vrea.
Da’ nu azi! Azi era exclus! Azi aveam planuri mari, inclusiv să fumez ca o locomotivă.
De-aş fi şi eu ca pizduţa aia de aruncă cu bani în stânga şi-n dreapta doar pentru că tac’su lucrează nu ştiu unde şi banii-i vin la moţ instantaneu.
Da’ nu… mie planurile mi s-au dus pe pulă pentru că n-am bani.
N-am bani, zic… faceţi o donaţie? Pentru un om nevoiaş… Primesc şi ţigări, nici o problemă. De preferat Kent.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

