Ce repede vă mai trece

Standard

Uă, da’ ce repede vă mai trec supărările. Bateţi din palme sau pocniţi din degete şi POC! supărarea a dispărut. Probabil sunteţi pe principiul: „Roz şi uiţi de pete!” da’ asta nu era la Vanish?
 Futeţi creierii unora cu motivele voastre puerile; urlaţi, vă daţi cu capul de pereţi şi după o zi parcă totul e la fel de mirobolant ca alaltăieri. Cum puteţi să futeţi ziua altora la maxim doar pentru că vouă nu v-au ieşit lucrurile aşa cum aţi vrut? Mă scot din sărite oamenii care îşi vărsa nervii pe alţii care nu le-au făcut nimic. Ia coaie puţină atitudine şi rupe-i muia ăluia care a îndrăznit să-şi bată pula de tine. Ia atitudine acolo unde şi cu cine trebuie, nu în faţa cuiva pe care-l consideri mai slab.
 Eu sunt altfel. Mă enervez repede, foarte repede dar ştiu de fiecare dată cine merită futut în gură. Nu poţi să ţipi la oameni de-ampulea doar pentru că tu ai nervi. În viziunea lor n-ai fi: „omul supărat pe viaţă”, ai fi doar un alt lăbar trist.
 Eu când mă supăr, chiar mă supăr. Nu ca voi… eu nu fac crize într-o zi şi a doua zi sunt calmă, de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. Nu!
 Şi apropo de asta… Cum mai poţi să fii prieten cu cineva, atâta timp cât ai aflat că te bârfeşte?  
 Eu pur şi simplu nu mai pot. Când încep să văd o persoană cu alţi ochi, s-a terminat.   
 Un lucru pe care-l observ din ce în ce mai des [şi e ciudat că] LA DIFERITE PERSOANE e că, deşi află că sunt bârfite, încă tolerează persoana respectivă. Parcă ar fi 2 în 1: în faţă mă pupi în cur şi pe la spate nu ştii cum să bagi mai mult căcat. Ai grijă să nu te îneci.
 Am cam deviat de la subiect. Dar sinceră să fiu, mă cam doare-n cur de nervii voştrii.

Opreşte-te pe o bancă, inspiră adânc, numără calm până la 10 şi expiră. Dacă nu te-ai calmat aruncă-te de pe bloc, taie-ţi venele sau spânzură-te.  

Mulţumesc anticipat

Un răspuns »

  1. Pai, cand stai in banca cu ea si e ultimul an…
    mai degraba o suporti asa ca m-ai ai un pic, cand te ia in brate scoti limba si te strambi pana te vad colegele din spate si incep sa rada stiind despre ce e vorba, ii mai faci cate o lucrare in care ii gresesti jumatate din ea intentionat, te mai duci pe la diriginta si zici sa o asculte sau sa o mute o ora din banca ca ai chef de pace si liniste :))!
    Stii, ajungi sa nu-ti mai pese deloc.
    Si acum ma barfeste, Ioana, ce pot sa ii fac?
    Am dovezi, dar pur si simplu e prea proasta si eu sunt prea mult deasupra nivelului ei.
    Pur si simplu e o proasta.. si oricum toti isi dau seama mai devreme sau mai tarziu.
    Culmea ca eu nu i-am facut niciodata nimic, am ascultat-o mereu cu laudele ei cu tot si am ajutat-o, dar a inceput asa simplu sa ma barfeasca.. Si ce barfa :-t.. ca a ajuns jumatate din Vaslui sa ma considere curva :(. [bineinteles cei care nu ma cunosc]

Lasă un răspuns

