Ce comic e să râzi

Standard

Cum să fii profesor şi să faci gafa asta: „Ce comic e să râzi”?
 Azi profu’ de istorie mi-a zis că-l cam supăr pentru că râd la ora lui. Da’ ce vrei să fac? Să plâng când tu îţi pui mâna la coaie cu pretextul vizual că-ţi aşezi pantalonii? Eşti într-o sală de clasă cu 30 de oameni în jurul tău, nu acasă cu nevastă-ta. Asta dacă ai nevastă!!!
„Ce comic e să râzi”… fă-ţi coaie un discurs înainte să-ncerci să mă faci să mă simt prost.  

 Mi-a reproşat că stau nu ştiu cum în bancă şi că DOAR scriu, nefiind atentă.  
 Care-i problema ta, coi? Mai suntem oare în şcoală primară când învăţătoarea ne atenţiona din 5 în 5 minute să stăm frumos şi să fim atenţi? Mă piş pe materia ta, nu-mi place istoria. Şi uite că fac şi rime. Dacă tu îți permiți să te scarpini în cur în fața mea… cred că și eu îmi permit să ajung cu picioarele sub scaunu’ lu’ aia din față. Corect? Corect.  
 În locul lui eu aş fi mulţumită de eleva din banca a patra, care e gata gata să se scurgă sub scaun, că are caiet la ora mea. Da’ nu se termină caietul până la sfârşitul anului? Cât poa’ să mai ţină? Abia aştept.
 Tu, profesore, ca persoană nu mă atragi deloc. Ca bărbat nici nu mai spun. Cât respect şi simpatie crezi că poţi câştiga venind la catedră şi mirosindu-ţi respiraţia? Beaxi.
 P.S: Şi nu te mai verifica din 5 în 5 minute. Pula e tot acolo, n-a căzut, n-a fugit şi nici n-a dispărut. Asta dacă ai avut-o dintotdeauna.

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

