Holla profa

Standard

 Gata! Azi mă duc la fizică. M-am hotărât frate, trebuie să mai dau şi pe la ora asta. Nu de alta, da’ acuma când duc şi eu cerere pentru motivarea absenţelor să mai stau şi cuminţică.
 O să fac eu rost într-un fel sau altul de lecţia de ora trecută, că poate mai şi învăţ. Am fost şmecheră şi mi-am salvat media cu note de la lucrări: 7 şi 8, aşa că dacă îmi mai pune un 3 de la ascultare nu mă doare nici în cur. O să am trei note şi am scăpat pe anul ăsta.
 Ar trebui doar să-mi mai cumpăr un caiet, că nu mai am de vreo două luni. Mă enervează să tot pierd foile pe care scriu diverse lecţii.
 Pe bune, îmi stă pe creier a treia notă. Nu-mi place să mă asculte în faţă, de fapt nu-mi place să fiu ascultată deloc. La lucrări e altă treabă. Rişti să te mai uiţi şi prin caiet, tragi cu ochiul la colega de bancă, o tragi de păr pe aia din faţă ca să-ţi zică ceva. Da’ la ascultare? Mârlanii din primele bănci niciodată n-o să sufle. Nişte trişti, asta sunteţi, doar nişte trişti.
 Aşa că azi, 18 mai 2011, în intervalul 18:20-19:10 voi fi cuminte şi la locul meu în clasă, ca o elevă conştiincioasă.

7 răspunsuri »

Lasă un răspuns

