Să bei picătura care a umplut cana!

Standard

Mă trezesc. Primul meu gând: „Duminicăăăăăăăă„, şi mă trântesc aiurea în pat, strâng în braţe perna pufoasă şi zâmbesc. Aproape că am uitat de durerea infernală de cap, de tusea iritantă şi de febra arzătoare. Peste câteva momente: „Hai coaie, e luni, e teză la latină, mă piş!„. Dintr-o dată perna nu mai e pufoasă, patul nu mai e primitor, pereţii încep să se strângă ca-n filmele de groază şi începe să-mi fie din ce în ce mai rău. E prea cald, mă sufoc, mi-e sete. O să mor!?!  Cam aşa-s la fiecare răceală.
Ajung la bucătărie să beau apă. Tata acolo… Mă uit sceptică şi aştept să bea el primul DIN CANA MEA preferată. E chiar aşa de greu de înţeles sarcasmul, mai ales după ce că repet zile întregi: „Asta e cana mea preferata, şi doar eu beau din ea!” Hai, frate… din colecţia de căni a maică’mii tocmai pe asta ţi-ai găsit s-o foloseşti? Termină, aproape că zâmbesc, în sfârşit, mă reped ca un leu sălbatic ce-şi vânează prada la cană, îmi arunc ochii în cană şi văd… apă!
Argh! De ce toţi cei pe care-i cunosc îşi pun în cană mai mult decât pot bea? De ce? Şi frate, mai ales dacă ştii că după tine mai vrea să bea cineva, cum să faci aşa ceva? Cum?
Bea tot! Eventual, dacă nu mai poţi bea, fă-ţi găuri şi aşteaptă să devii o stropitoare umană. Fă orice vrei tu, mă doare-n cur ce vrei să faci, dar nu lasă nimic în cană!
E obositor, plictisitor, iritant să aştept ca tu să bei şi după asta eu să mă trezesc c-am rămas cu apă care nu-i a mea. Şi pe care n-o să o beau niciodată. Îţi laşi provizii pentru mai târziu?
Sec…

2 răspunsuri »

  1. defapt iti citesc blogu mereu.. ar fi aiurea sa fii racita tot timpu 🙂
    si eu am trecut printr-o raceala oribila in week-end careia ii mai simt si acum prezenta…groaznic

Lasă un răspuns

