Vineri 13

Standard

Teroare – Ghinion – Frică – Panică – Superstiţie – Spaimă – Groază  

fix pula

Pentru mine a fost o zi bună.  
 N-am avut şcoală.  
 M-a durut în cur, la figurat.
 Nu ştiu care-i faza cu „vineri 13” şi de ce juma’ din copiii lumii sunt speriaţi de chestia asta, da’ pe mine nu mă încălzeşte cu nimic. Nici nu mă răceşte. Sună al naibii de înfricoşător: VINERI 13.
 Mda…  
Nu m-a marcat în nici un fel. În schimb, am învăţat ceva: COMUNICAREA E SOLUŢIA. Sună şi e al naibii de veritabil.  
 Vineri 13…
 Un fleac: i-am ciuruit  mă doare-n c…ot.
 Afară-i cald.
 Eu vreau o cafea.
 Şi am un zâmbet idiot pe faţă.
 De ce!?! De ce!?!?!!?!?!?!?!?

Stare de spirit:

9 răspunsuri »

  1. cică în zilele de vineri 13 nu trebuie să deschizi PCul. ne-a zis profa de informatică prin a 5a că e -sau era- un virus ierusalim sau mai știu eu cum se numea, care dacă deschizi calculatorul în zile ca azi, se strică sau ceva de genul.
    eu, personal, sunt gen ”ete, scârț”, pt că jumate din populația Terrei are, a avut și va avea calculatoarele deschise în fiecare zi de vineri 13, și tot nu s-a întâmplat/se va întâmpla nimic. 🙂

  2. Mda, eu chiar am avut o zi naspa!
    Si nu pentru ca as fi crezut in Vineri, 13.
    Totusi… imi propusem foarte clar de anu trecut sa ma uit la Vineri 13 intr-o vineri 13:)). Am fixul asta. Voi astepta pana la anul :))!
    Ca dupa ziua de ieri, vroiam sa ma uit doar la Spartacus si la luptele din caverne.

Lasă un răspuns

