E dimineaţă. Zâmbeşte. E o nouă zi!

Standard

Ştiu că n-ar trebui să mă plâng. Sunt persoane care învaţă dimineaţa şi practic se trezesc la 6:30 în fiecare zi. Ar trebui să mulţumesc cerului că învăţ după-amiaza.
Da’ m-am săturat! Fiecare dimineaţă e la fel.
Sună alarma la 8. Închid alarma. Deschid televizorul pe Antena 1. Îmi aşez capul pe pernă. Mă întorc pe o parte şi închid ochii cu gândul că: „mai stau 5 minute”. Cinci minute devin 45. Şi pe la 9, 9 şi ceva mă ridic din pat, ameţită şi bulversată. Îmi simt capul greu. Corpul meu e plin de dureri de parcă m-ar fi dat cineva cu capul de pereţi în timpul somnului. Trebuie să închid câteva secunde ochii şi să mă sprijin de ceva atunci când mă ridic în picioare. Ameţesc. Lipsă de Calciu. Plus că în fiecare dimineaţă mă întreb: „Azi e sâmbătă? E duminică?”
Dar nu, că fie e o nenorocită de miercuri, fie o ne-futută de luni. Şi în weekend, mereu mă întreb: „E luni, joi?”
Şi fiecare dimineaţă e la fel. Plictisitor.
Azi dimineaţă, pe la 8 şi ceva, când stăteam cu capul pe pernă am auzit ca o şoaptă, din dreptul televizorului, un slogan de căcat care m-a făcut să mă enervez şi în semi-somnul dulce-amărui pe care-l aveam  mi-am zis că despre asta o să scriu pe blog.
E dimineaţă. Zâmbeşte. E o noua zi!
A, da? Şi reclama aia când a fost făcută? Într-o după-amiază?
Duc lipsă de somn, cred că o să cad nervos din picioare pe stradă. Dacă nu s-a auzit [cumva] până acum de vreo persoană care să fi murit din cauza somnului… Pregătiţi-vă. Nu se ştie când o să cedez.

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

