Vreau o zi ca-n filme

Standard

 Băi, ăştia din filme duc o viaţă prea bună. PREA bună, zic.
 La ei problemele sunt probleme doar după ce se trezesc şi răspund la telefon, sau ies din casă. DOAR atunci. Mereu au frigiderele pline cu tot felul de iam-iam’uri şi mai tot timpul locuiesc în case mişto. Majoritatea dintre ei au caractere foarte bazate şi fie sunt oameni de încredere, fie au alte calităţi de care mulţi duc lipsă.
 Ei mereu se trezesc plini de fericire, cu chef de viaţă, îmbujoraţi. Se trezesc gata îmbrăcaţi şi pregătiţi de drum. Un lucru pe care mi l-aş dori şi eu, desigur.
 Ieri am avut termen 15-20 de minute să ajung din cartier până în centru. Eram în pijamale şi căutăm ceva de făcut, când „telefonul de start” mi-a scârţâit în urechi şi mai apoi în creier. Doar eu ştiu cum am zburat din cameră cu hainele în mână.
 Am ajuns în centru în aproximativ 30 de minute. Dar dacă aş fi fost dintr-un film, în secunda 2 aş fi ajuns acolo fără să întârzii, fără să gâfâi, fără să înjur şi să jur că nu mai pot.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

