Şoferi egoişti

Standard

Şoferi de căcat

Frate, nu pot să suport şoferii care au toate condiţiile în maşină şi totuşi nu se gândesc şi la pieton.
Mă refer la zilele în care plouă sau e super super super cald şi la trecerea de pietoni, în loc să aştepte maxim 10 secunde ca să treacă şi cel care stă pe marginea trotuarului, ei trec cu 80 la oră fără să aştepte.
Păi morţii mă-tii! Cine ştie ce căldură sau răcoare o fi în maşină la tine, boule! Eu trebuie să suport temperatura şi condiţiile de afară. În timp ce tu te lăfăi având timpul la mână, eu poate mai am de mers 5 de km da’ n-am bani d-un taxi.
Ce vrei să-mi arăţi, frate? Că ai maşină? Că te rupi în figuri?

O calitate pe care o are mama că şoferiţă este că lasă pe toţi pietonii să treacă, mai ales când afară e urât.

Lasă un răspuns

