Îmi place [25]

Standard

 Întotdeauna mi-au plăcut rulotele. Plus că o să ridice mereu semne de întrebare, gen: „Oare are wc? Oare are televizor? Oare are canapea? Oare … ? Oare … ? Oare … ?”
 Mă gândeam zilele astea că dacă aş avea o rulotă nici n-aş mai avea nevoie de casă. M-aş deplasa oriunde aş vrea. Aş trage pe dreapta câteva ore ca să dorm. M-ar durea la bască şi mi-ar fi bine. Singura grijă ar fi benzina şi mâncarea.  
 Aş călători toată lumea, aşa cum mi-am dorit eu mereu. Plus că aş personaliza-o, şi aş face-o să arate cam aşa:
 

Un răspuns »

Lasă un răspuns

