Fiinţă cu păr sub braţ

Standard

Eşti cea mai jenibilă fiinţă pe care am întâlnit-o în ultima săptămână.
Spui despre mine că sunt insuportabilă când tu nici măcar n-ai stat de vorbă cu mine. Nici măcar două minute! Mă vezi peste stradă, te holbezi la mine şi te strâmbi. Poate într-o zi o să rămâi cu faţa aşa. Oricum tu eşti aceeaşi. N-arăți nici mai rău, nici mai bine. Și nu primești nici vreo diplomă pentru că mă-ta ți-a injectat la naștere în venă o doză de sictir.
 Eşti nasoală. Ăia de la X-men ar fi geloşi pe tine.  Chestia cu vorbitul pe la spate trece pe măsură ce creşti şi te maturizezi. Tu ai nevoie de mult mai mult din astea două ca să poţi înţelege cum stau lucrurile. Dacă mulţi dintre noi am evoluat şi am devenit oameni, tu ai rămas încă la stadiul de maimuţă. Îţi cam plac bananele. Şi trebuie să faci ceva şi cu mustaţa… începe să devină vizibilă. De fapt mai bine ai lucra puţin la întreaga faţă. Pentru că dacă cei pe care îi cunoşti de o viaţă te acceptă aşa cum eşti, eu care [şi aşa] sunt nouă mă piş pe tine. Deschide gura.  
 Iniţial am aflat că părinţii tăi ar fi nu ştiu cine şi că te crezi aşa importantă tocmai din motivul ăsta. Păi mucoaso, eu nu-l cunosc pe tac’tu şi nici nu mă interesează. Aşa că nu mă doare nici în cur cine-i fic’sa.

 Ştii ce mă oftică cel mai mult?
 Că de fiecare dată când vreau să avem o scurtă discuţie faţă în faţă dispari sau eşti ocupată. Şi n-o să fiu tocmai eu aia care o să te facă de căcat în public. Nu încă.
 Gata că deja te-am băgat prea mult în seamă creaturo. Sugi. Pa.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

