Cadou

Standard

 E nasol să ştii că vine ziua lu’ maică-ta şi tu n-ai bani să-i iei cadou. Dacă ai o mamă [ca a mea] care ţine cont de lucrurile materiale atunci e şi mai grav.
 Poţi să te aliezi cu celălalt părinte şi să-i iei ceva… Aşa scapi ieftin de tot. De fapt tu nu trebuie să dai nici un ban. Ce poate fi mai frumos?
 Dar parcă n-are farmec dacă nu ai strâns TU bani de nu ştiu cât timp pentru cadoul ăsta. Dacă nu te-ai chinuit puţin privind cum toţi bagă în ei ca disperaţii diverse iam-iam’uri, gândindu-te că: „Nu! Nu o să cheltui nici măcar un leuţ din banii de cadou! Nu!”, parcă nu e la fel. E ca un joc 3D care nu se mai termină. Ai impresia că o să ţi se umfle toate cele de poftă. Dar tu NUUUU, nu o să cheltui banii aceia pentru nimic în lume.
 Nu o să îi cheltui doar dacă nu eşti ca mine.  
 Mâine e ziua maică-mii. Recunosc că am profitat de tata într-un mod absolut, dar să mă uit în ochii ei, să-i spun un „La mulţi ani” destul de sec şi să plec, nu mă încânta deloc. Plus că nu aveam bani. Sunt genul de copil care când are mai mult de 20 de lei chiar nu poate rezista tentaţiei.

 „Sânge de taur- bun pentru femei când îl iau bărbaţii”

 Oare ce nebunii o să facă ai mei în seara asta?

Un răspuns »

  1. Eeeh :))
    „ Oare ce nebunii o să facă ai mei în seara asta?„=))
    La mine e deajuns daca ii cumpar o floare ,normal din banii lu` tata xD
    Ce sa zic :-??
    Sa traiasca 😀 !

Lasă un răspuns

