Maturitate!?!

Standard

 În ultimul timp mi s-a zis de foarte multe ori că am o gândire matură. Am luat-o ca pe un compliment. Dar pentru că tot ce mi s-a zis a venit din partea unor persoane de vârstă cu mine [16-17], am zis că poate e doar o gândire imatură a unei grămezi care sunt de acord cu nişte aberaţii de-ale mele.
 Azi mi s-a demonstrat că de fapt nu a fost doar un compliment aruncat în vânt. Am stat de vorbă cu doi oameni maturi care [surprinzător!] mă aprobau în tot ce ziceam. A fost ciudat şi plăcut. Şi cine a zis că discuţia cu un om  în vârstă, cu experienţă de viaţă, te ajută foarte mult, a fost un om deştept. Doar că trebuie să prinzi momentul potrivit şi trebuie să ştii în cine să ai încredere. Important e să te descarci şi să ştii că discuţia nu va merge mai departe la cine nu trebuie.
 Şi e mişto să fii privit drept un om matur de cei cu adevărat maturi.
Dă-o dracu’ de supărare. Mâine facem cheta aia. Să vezi ce-o să fie atunci. Se duce dracu’ toată maturitatea.

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

