Fără dedicaţie – scârbos şi adevărat

Standard

 Eşti doar o pizdă. Cu ifose. Şi eşti nasoală. N-ai şolduri şi nu la modul că eşti vreo slăbuţă. N-ai şolduri şi n-am mai văzut pe nimeni care să meargă cu pizdoiu’ înainte. Ai burta lăsata şi un buric ce arată penibil [cam cât de penibil poate arăta un buric păros!]. Dacă vei vrea cândva să baţi un record, cu siguranţă acela ar fi de buric cu creastă blondă. Timp de 15-16 ani de zile ţi-a crescut atât de mult smoc de păr blond în jurul buricului încât poţi face o perucă, o pereche de mănuşi sau chiar un covor. Cum de ţi-am observat buricul cu atâta atenţie? Fraioro, bluzele care îţi lasă buricul la vedere te-au dat de gol. Şi crede-mă, buricul ar trebui să fie de culoarea pielii, nu de un maro închis. Mă îngrozeşti!
Eşti naşpa, zic. Mă iriţi. Mecla ta mă irită. Te vedeam mai mereu şi-mi stăteai în lumină. Nu m-am rugat să scap de tine. Îmi doream. Dar nu m-am rugat. Mă bucur că a mers şi fără rugăciuni.  
 Când e cald, dinţii tăi galbeni şi stricaţi acoperă soarele. Mă ia cu frisoane când mă gândesc. Te-aş fi rugat mereu să nu mai zâmbeşti la mine. Să nu mai zâmbeşti nicicând, de fapt. Am fost prea drăguţă, amabilă şi diplomată să nu-ţi zic nimic în legătură cu gura ta. Merit zilioane de aplauze pentru asta. Pe lângă, poate merit şi două – trei înjurături. Dacă ţi-aş fi spus, măcar ai fi închis gura. Pot să jur! În afară de câinele meu, n-am mai văzut pe nimeni căruia să-i pută gura în halul ăla. Detest să-ţi văd gingiile. Măcar râzi în interiorul tău. De ce îmi arăţi gingiile? Ai înnebunit? De ce ai gingii atât de mari şi roşii, iar dinţii atât de mici şi galbeni? 
Chiar şi când te văd întâmplător mă îngrozesc. De ce? De ce deschizi gura? De ce ai simţul umorului şi râzi la orice glumă? Şi că tot vorbim de râs… Nu e ilegal să scoţi sunetele alea? E de parcă cineva ar zgâria tabla cu ungii lungi de 10 centimentri timp de 10 minute. E ameţitor de şocant.
 Mesteci. Nu, nu gumă. Mesteci mâncarea care ţi-a rămas printre dinţi de la ultima masă. Să fie de la Crăciunul trecut? Resturile se păstrează în gura ta ca într-un congelator. Sub presiunea acelui miros, îngheaţă. Te rog, nu mai vorbi spre mine, mă îngrozesc. De ce pute aşa când te apropii? Un săpun Duru [care spală curu] e prea scump? Nu vorbesc de gel de duş, de un săpun, doar. Stai! Stai! Am zis „duş”. Vorbesc aici de lucruri prea sfinte pentru tine. Am uitat că tu foloseşti spray’ul primit moştenire de la o stră stră stră stră stră stră stră stră stră bunică peste tot jegul care se adună pe pielea ta, pe hainele tale şi în buricul tău peste zi.
Stare de spirit: 

Bun. Gata. Pa.

6 răspunsuri »

  1. Timp de 15-16 ani de zile ţi-a crescut atât de mult smoc de păr blond în jurul buricului încât poţi face o perucă, o pereche de mănuşi sau chiar un covor.
    =)))))))))))))))))

Lasă un răspuns

