Bagă-ţi creioanele mov în cur

Standard

Chestia ASTA e un blog, intitulat CREIOANE MOV [ce ironie].
Prima dată am intrat pe blogul ăsta prin martie. Ampulea. M-a încântat ideea de „mov” şi apoi m-a surpins faptul că m-am găsit în blogroll. Pe 11 aprilie am intrat iar pe blogul ăsta. Tot ampulea. Când colo ce să văd: postările mele. Nu, nu în întregime. Doar bucăţele, fărâme, expresii. În blogroll nu mai eram, deşi nu asta urmăream. I-am lăsat nişte comentarii şi tipa a înţeles că din două, un lucru e clar:

  • 1. Ori se apucă să şteargă toate postările inspirate de la mine mele;
  • 2. Ori îşi şterge blogul, că e tot aia.

A ales să şteargă blogul.
Azi, cu tupeu, chestia asta supra-numită blog, e încă în picioare.
Fetiţo, dacă tot vrei să plagiezi ceva, plagiază până la capăt, ŞI NU DE LA MINE! Măcar pune sursa. De fapt nu-mi doresc să fiu doar un link căcăcios
într-un final de articol. Vreau ca postările MELE să rămână LA MINE pe blog! Nu la tine, nu la alţii, nicăieri, doar la mine! Problema e că ai un stil de căcat. Expresiile mele, postările mele şi totul de la mine nu se potriveşte acolo.
Ai înţeles ideea? Mă bucur!
Crede-mă că nu vrei să fii ca mine. Nu vrei să te trezeşti dimineaţa, să îţi zici că o să te schimbi, dar să sfârşeşti înjurând şi zicând că te doare-n pulă de restul lumii. Cum poţi să ai blog şi să fii mândră de el, să te bucuri în fiecare zi când vezi cum cresc vizualizările dacă E CLAR CĂ NU EŞTI TU printre cuvintele alea?

5 răspunsuri »

  1. Ce fakeeeeeeeeeeeee
    am intrat si eu si totul e de la tine… cu mici exceptii
    ai muncit mult aici
    prea mult ca sa vina orice mucos sa-ti fure munca

Lasă un răspuns

