Obsesie de roşu

Standard

13 aprilie 2010
Acum un an am avut prima manie legată de culoarea roşu. A fost prima dată când „am înşelat” movul, ca să spun aşa. Acum m-a izbit iar, mai grav, şi mai tare. Am citit dimineaţă pe blogul Pinguinei o expresie care m-a făcut să mă îndrăgostesc azi [doar azi movule!] de roşu: „consideram că roşcatele au atâta pasiune în ele încât le iese prin păr”. Sună genial de bine. Mai găsesc prin rablagitul ăsta de calculator câteva poze cu nişte roşcate frumoase şi focoase şi cam asta e… Cum pot să am o obsesie periodică pentru o culoare care nu-mi stârneşte interesul? Cum poate un păr stacojiu să mă facă să-mi înşel culoarea preferată? Obsesie… Obsesie de roşu într-o mare de mov.

9 răspunsuri »

  1. Şi mie îmi place la nebunie roşul, mai ales culoarea roşie pe păr. M-am vopsit roşcată în vară şi de atunci nu mi-am mai schimbat culoarea părului. Am încercat (încă încerc şi voi încerca) toate nuanţele de roşu posibile :X:X.
    „I am strong. I am invincible. I am redhead.” :))

  2. Nu ai inselat movul, draga. Pur si simplu azi, din cauza ploii si fiindca e 13, rosul s-a despartit de albastru si nu au mai format culoarea violet. Rosul s-a simtit mai tare cand mi-a vazut blogul, iar albastru a plecat…in vacanta in Cuba. Stai calma, vine inapoi. Dupa ce e melancolic, ii trece si devine o jumate de mov. MOV!! Traiasca movul!!

  3. Și eu vreau să mă fac un roșcat aprins ca în prima poză .. adică așa arătau și vârfurile mele la început, acum se ia nuanța, dar acum vreau tot părul.
    (însă ar trebui să mă decolorez și să nu fiu blondă doar la vârfuri ci în tot capu :)) )

Lasă un răspuns

