Experienţa care m-a făcut mai puternică

Standard

Dacă nu aş fi azi de servici pe şcoală, ar trebui să scriu, drept temă la română, despre: „Experienţa care m-a făcut mai matură„.
Iniţial mă gândeam să scriu despre moartea bunicii, care m-a marcat oarecum. Dar moartea cuiva nu te face mai matur, zic eu. Te face  să reflectezi asupra vieţii, poate chiar te face mai puternic. În nici un caz nu te maturizează. Apoi mi-am stors mintea pe-o parte şi pe alta încercând să caut o întâmplare, pe post de experienţă, drept suport. N-am găsit.
Răspunsul de fapt era chiar lângă mine. Cea mai plăcută experienţă: Blogul
Blogul e experienţa care m-a făcut mai puţin timidă, mai curajoasă şi mai coerentă. Nu ştiu dacă e corect să spun că m-a făcut mai matură, dar din iunie 2010 şi până acum, am învăţat foarte multe, inclusiv să-mi susţin sus şi tare punctul de vedere chiar şi în faţa criticilor. Am fost criticată, am devenit critic la rândul meu, am cunoscut o mulţime de oameni şi chiar dacă nu sunt din oraşul meu mă bucur de fiecare dată când discut cu ei pe Y!M. Am devenit mai puternică şi mi-am dat seama că cei care mă plac, mă vor place oricum.
Am primit mai multe comentarii care îmi apreciau blogul, decât să-l critice, lucru care mi-a dat şi mai mult avânt să scriu şi să mă exteriorizez. Tocmai de asta mi se pare atât de potrivit sloganul pe care l-am ales: „Dovedind că scrisul reprezintă doar gândirea prin degete„.
Nu am încercat să fac din blog o chestie comercială, e mai mult un jurnal. Nu am alergat după vizualizări şi comentarii, au venit singure la mine. Pot spune că mi-am deschis orizonturile şi am reuşit să am o părere proprie despre viaţă, cu un punct de vedere stabil. Am reuşit să fiu deschisă la criticile constructive şi să nu mai pun suflet pentru toate părerile fără sens. Mi-am dezvoltat imaginaţia bolnavă şi părerile [despre care cineva spunea că sunt exterm de posesive!].
Şi totuşi… cu toate aceste calităţi am picat grav în capcana blogului. Am devenit dependentă de el şi atunci când n-am inspiraţie privirea mi-e pierdută. Nu vrei să mă vezi atunci! E singurul lucru negativ care mi s-a întâmplat, în rest toate cele bune.
Aşa că privind din prisma asta, blogul, reprezintă cea mai plăcută experienţă. Mi-a adus o mulţime de beneficii. Tocmai de asta le recomand tuturor celor care consideră că au ceva de spus să-şi facă blog. Nu-i nimic de regretat.

Lasă un răspuns

