Confesiuni

Standard

[Fara diacritice]

De ce e o perioada atat de naspa?

Aseara m-am certat asa de urat cu maica’mea incat am clacat.
Ideea e ca daca ai nervi, nu tii varsa pe odrasla. Un lucru mai de cacat ca asta nu stiu! Zici ca esti om in toata firea, ai pretentii ca ai crescut, ca te-ai maturizat, ca esti la un nivel superior, cand demonstrezi exact contrariul. Iti faci datoria de parinte, inteleg asta. Dar cand ma suni sa-mi tipi in urechi: „Tu iti bati joc de mine, de munca mea, de anii mei!„, doar pentru ca ajung mai tarziu de 12 acasa, [cand stiai exact ca la ora aia o sa ajung] nu pot sa inteleg.
Vrei sa ma protejezi, dar doar imaginatia ta stie de ce. Stiu riscurile, imi stiu indatoririle, stiu ce trebuie sa fac. Am 16, nu 5, obisnuieste-te! Sunt cu capul pe umeri, vad lucrurile in cel mai realist mod [atunci cand vreau] si pot sa am grija de mine si singura. De ce cacat ai impresia ca daca imi tipi in fata o sa ma inveti sa gandesc? Vrei o veste din viata reala? NU AM NEVOIE SA INVAT SA GANDESC. Macar o data as fi vrut sa am parte din un sfat bun, si nu de expresia aia de cacat: „Tu sa fii suparata/ sa ai nervi? Tu n-ai nici o problema, nici o datorie ca sa te simti asa! Nu trebuie sa ai tu nervi, in nici un caz mai mari ca ai mei” Asta e o logica atat de mazgoasa incat nici voi n-o intelegeti. Aveti problemele voastre care le depasesc pe ale mele, sunt constienta de asta. Un lucru niciodata n-am sa-l inteleg: De ce trebuie sa platesc eu psihic pentru tot ce vi se intampla voua?

M-am certat cu EL.

Definitiv, asta e verdictul [daca se intreaba cumva ce am decis!] Dupa vreo 2-3 zile de „pauza”, l-am sunat aseara doar pentru ca imi era dor sa-l aud. A fost o prostie din partea mea. Sa te sun doar pentru a vorbi cu tine si tu sa ma intrebi „de ce te sun”, e de cacat. Macar ai fi putut sa te bucuri ca vorbesti cu mine in sfarsit, nu se te porti de parc-as fi ultimul cacat. M-am saturat sa incerc sa-ti explic logic totul si ca ceea ce faci e mai de cacat decat glumele cu Chuck Norris.  De fiecare data parea ca intelegi. Fix pula. N-ai inteles nimic niciodata. Am pus punct si la asta. Nu sunt menita sa suport si sa iert la infinit. Asta e datoria lui Iisus, nu a mea. Inceteaza sa te crezi centrul Universului doar pentru ca ti-am dat la inceput mai multa atentie decat mi-am dat mie. Ma pis pe tine, pe ai mei, si pe restul care m-au ranit vreodata. Intelegi asta? Ma bucur! In cautarea unui suflet care sa-mi fie aproape, am gasit-o pe EA.

E nasol cand consideri pe cineva prieten si acel cineva te da in gat cu prima ocazie posibila. Sa taci atunci cand te doare, e o calitate uneori. De ce sa incepi sa scuipi in fata tuturor problemele pe care le ai? Daca ai impresia ca le pasa cu adevarat, atunci esti un naiv de clasa majora, ca sa nu folosesc alt cuvant. De fapt cautam pe cineva care sa-mi fie aproape in toate momentele, nu doar cand mi-e bine. De fapt cautam pe cineva care sa ma suporte cand am crize de nervi atunci cand sunt pe STOP si pe care sa suport atunci cand se imbata si imi vomita din greseala pe tenesi. As fi suportat, daca n-ar fi fost vorba la mijloc de ceva bun simt si incredere. Aveam nevoie in jurul meu de oameni pe care sa ma pot baza si care sa nu ma lase la greu. Sa-mi intinda mana, sa ma ridice si sa-mi spuna: „Totul va fi bine!” Prietenia nu inseamna doar o gluma buna spusa la ora de mate. Viata nu inseamna doar o despartire, o suferinta si distractie la maxim. Viata e formata din fiinte, oameni mai exact. Iar pentru mine oamenii sunt oameni in adevaratul sens al cuvantului. Cand STIU SA FIE OAMENI. Mi-ar fi placut sa te ajut atunci cand ai avut probleme, sa-ti dau un sfat. Dar eu le platesc oamenilor cu aceeasi moneda. Nu sunt fraiera sa te ajut cand pe tine te doare de obicei in cur de viata mea. Singura data cand ai incercat sa ma ajuti intr-o problema de suflet a fost cu EL. Sunt recunoscatoare, dar oricum nu mai aveam speranta pentru noi doi. Indiferenta asta a ta n-o sa te duca decat pe… pula.

Asa ca privind din partea asta, am ramas singura si nu sunt ok. Dar voi fi. N-am nevoie de oameni doar de umplutura. Daca nu-s de calitate, atunci deloc. Nu merita sa suferi pentru nimeni. Iar daca iubirea, socializarea si prietenia implica suferinta, atunci prefer sa stau singura. Nu ti-ar mai cere nimeni tigari din pachet, nu ti-ar mai manca nimeni mancarea, nu ti-ar mai intoarce nimeni spatele cand ti-e greu, nu te-ar mai durea cand ei pleaca si te lasa singur.

Si daca ai citit totul pana aici, acum te poti gandi fericit ca nu esti intr-o situatie mai de cacat ca a mea. BAFTA!

9 răspunsuri »

  1. Crezi ca eu nu sunt in aceeasi situatie ca tine?Crezi ca pe mine nu ma doare ?Crezi ca eu nu simt?Te inseli!”Simt si e nasol”[Damon]
    Mereu am fost alaturi de tine,nu ai cum sa spui ca nu!Cand toti ti-au intors spatele,eu am ramas si stii asta.Nu trebuie sa-mi spui acum,ca nu ti-am fost alaturi.
    Cum am mai spus,vreau sa stii multe lucruri dar pe unele le stii deja.Poate nu ti-am aratat de fiecare data ca ma bucuram ca sunt langa tine,si-mi pare rau,chiar imi pare.
    Si ai dreptate,meriti tot ce este mai bun,pentru ca ai ajutat multe persoane,de la care nu ai primit nimic in schimb.
    Ma bucuram ca m-ai sunat,avand in vedere ca m-am chinuit atat timp sa vorbesc cu tine,incercand sa te sun sau sa te gasesc.Trebuie sa te gandesti ca poate undeva gresesti si nu e bine ce faci.Vreau sa-ti fie bine si vreau sa fiu alaturi de tine,am facut o promisiune,nu am de gand sa o incalc.
    Vreau sa fiu langa tine..vreau..sa nu-mi mai fie dor de tine.[sper ca ai inteles..]

  2. Privind din fata monitorului situatia pare infricosatoare…. te-ai certat cu mama … nu e nimic! e mama si totul o sa intre in linia normalului la un moment dat… te-ai certat cu El si nu te mai baga in seama… poate pentru ca tine prea mult la tine(sau la el) si nu vrea sa suferi/sufere… si pentru problema cu prietenii… este o vorba:”Apara-ma doamne de prieteni ca de dusmani ma apar singur..” .Si in final.. daca as putea sa dau un sfat acela ar fi… Lasa lucrurile sa mearga pe fagasul lor si cu putin ajutor de la Deus o sa ai o stare mult mai buna…

    • Nu-i dau cu flit… Pot sa spun ca e prima oara cand zic ce gandesc despre un prieten, pentru ca nu vreau sa jignesc/ supar.. avand in vedere termenul: PRIETEN.
      Cu toate astea nu ma pot lasa calcata in picioare. Am un orgoliu, ce Dumnezeu.

  3. Te inteleg perfect, traiesc si eu aceleasi stari. Din ceea ce-am citit pe blogul tau [ pe care-l citesc de foarte mult timp si-l apreciez foarte mult] mi-ai dat de inteles ca esti o fata puternica si ca poti sa treci peste orice ratat care te-a facut sa suferi desi nu meritai. Fii puternica, ai sa vezi ca poate acum ti-e greu, dar nu merita nici fostul tau prieten[daca-i pot zice asa] lacrimle si nervii tai pentru ca ti-a vorbit urat, nu te merita. Esti o fata prea super pentru el si da-le jet maxim celor din cauza carora suferi. Capul sus, esti o fata superba si o sa-i faci praf pe toti!. sunt alaturi de tine ;*.

  4. anianus lasa-l pe Dumnezeu in pace ca nu-si are loc si e off-topic total… Si Tom, chestiile astea trebuie discutate in particular ca altfel devine „din dragoste” varianta blog…pace

  5. Prietenii sunt foarte înşelători şi parşivi. De fapt, cam aşa sunt oamenii.
    Certurile cu mama (părinţii) sunt la ordinea zilei, EL dezamăgeşte mereu, dar prietenii… ei înseamnă mult. Nu prea te aştepţi de la o persoană în care ai încredere să te dezamăgească. Mereu te aştepţi la ce e mai bun din partea prietenilor. Şi eu am avut o „perioadă neagră”. Eu m-am apropiat de alte persoane care au dovedit că ţin mult mai mult la mine decât „adevăraţii prieteni”, am reuşit să comunic, în sfârşit, cu mama şi totul s-a rezolvat de la sine.
    În orice prăpastie există şi o scară. Sau, mă rog, în orice parte rea există şi o parte bună, doar că trebuie să deschizi mai bine ochii şi să vezi persoanele care ţin cu adevărat la tine.

Lasă un răspuns

