Bani

Standard

De ce ai mei vorbesc doar despre bani?

Am prostul obicei să ascult pe la uşi.
Nu de alta, dar e curios să aflii ce vorbesc ceilalţi în lipsa ta.

Bârfesc despre afaceri, bani,strainatate şi deja mă irită. Ţipă la mine şi tata încearcă să fie autoritar. Autoritar!?! E vreo glumă? Se uită la mine cu o privire plină de subînţeles. Ţipă, dar în sinea lui zâmbeşte că poate face asta în sfârşit. Se enervează la maxim când îi răspund, şi mai – mai că mi-ar fute una doar ca să aibă o satisfacţie imensă în caz că voi izbucni în lacrimi. Dar cine s-ar apuca de plâns în faţa celui care îl loveşte? N-ai cum să-i arăţi că eşti slab. Mai bine dai şi tu decât să fii luat la pulă de propriul părinte. Ei lasă moralitatea la o parte şi îţi spun clar şi răspicat că MAI DEGRABĂ SE CĂCAU DECÂT SĂ TE FACĂ PE TINE. Tu? Ca un copil cuminte trebuie să suporţi şi să-i înţelegi. DE CÂND REGULĂ ASTA? Eu nu admit şi punct. Mă piş pe autoritatea voastră! Mă piş pe tot! Eu n-am nevoie de atâta stres. Pot să jur că se simte în aer toată presiunea. Toată greutatea lor se apăsa asupra mea. Şi mi-am dat seamă de-un lucru: Banii i-au transformat pe ai mei din nişte oameni toleranţi, iubitori şi sociabili în nişte nimicuri. Să trăieşti doar pentru bani, nu-i viaţă. Ştiu că odată erau oameni buni. Am văzut filmări foarte vechi şi chiar de când eram mică. Mama mă alinta şi mă supra-numea „comoara ei”. În cazul ăsta… acum am devenit doar un cufăr ruginit. Nu se poate nici fără bani, aşa-i. Dar dacă te laşi condus de dorinţa de a-i face, în lipsă lor, nu ajungi decât să devii o umbră. Nu pot să spun că sunt cei mai răi părinţi din lume, dar în nici un caz nu sunt nişte părinţi raţionali. Au uitat de ei şi de sufletul lor în favoarea banilor. De copilul pe care „l-au căcat” în mod greşit şi regretabil nici nu mai spun. Cel mai rău îmi pare… pentru ei. Îmi pare rău că au uitat de raţiune, de umanitate, de sentimente. Viaţa e atât de grea încât să nu ne putem opri o clipă şi să zâmbim sincer? E chiar atât de grea viaţa încât să fim încruntaţi şi sobri? Mă doare pentru ei. Dar în acelaşi timp nu pot să suport presiunea asta. Se transformă în cuţit şi mă înjunghie. Şi ştii ce fac eu atunci? Las totul şi plec. Rămâne de văzut…
Bani… cum căcat să laşi TOTUL pentru bani?

4 răspunsuri »

  1. Asa e si la mine. As fi vrut si eu .. ieri sa fac o postare de genu’ , dar m-am gandit ca-mi dau viata prea pe fata unor necunoscuti care-mi citesc blogul doar pentru ca scrie sus „Bulbuc” :-j .
    Si la ultima intrebare .. e simplu : Lasi totul pentru bani pentru ca te orbesc atat de mult incat uiti de tine , principiile tale si prioritatile tale [copii / sotie / caine/ plm !] . Asta ar fi un posibil raspuns .

    Bft >:D<

Lasă un răspuns

