Telenovela Y!M [10]

Standard

don’t want to see [x_x]

hurry up!!! [:!!]

rock on [\m/]

thumbs up [:-bd]

thumbs down [:-q]

it wasn’t me! [^x(^]

Emoticoanele astea [considerate ca fiind:] noi nu prea sunt folosite. Cel mai des le-am observat şi/ sau folosit pe: x_x ; \m/; dar şi astea doar din când în când şi în anumite cazuri. Celelalte pur şi simplu nu sunt „folosibile”. Cine când are de aprobat sau dezaprobat ceva se gândeşte să folosească „thumbs up” sau „thumbs down”? Cine când îi spune cuiva să se grăbească se gândeşte prima şi prima dată să folosească emoticonul „hurry up!”?
Eu una nu prea am tangenţă cu emoticoanele astea noi, cu excepţia celor două pe care le-am menţionat mai sus.

– M-am gândit că dacă ăsta e ultimul episod din „telenovela messului” să vă arăt şi emoticoanele mele preferate. Ăsta e unul dintre ele. În primul rând ador câinii şi în al doilea rând oricine face „puppy face/ eyes” este un drăguţ. Aţi observat că dacă eşti destul de bun la făcut mutră de câine poţi obţine ceea ce vrei? Se pare că oamenii nu pot rezista persoanelor care se prefac în căţeluşi pentru câteva secunde.

– Alt emoticon care-mi place.
Ador steluţele, era imposibil să nu-mi placă, zic. Nu prea sunt împrejurări prin care să-l poţi folosit, dar dacă e o steluţă cu ochişori şi guriţă tip paranteză, e de-ajuns.

– Un amoticon care mă enervează. La începutul începutului când lumea abia îl descoperise îl folosea pentru a exprima ori de câte ori simţeau nevoia: „La naiba!”, acum îl folosesc în cel mai „sictiros” mod exprimând nemulţumiri.
Dacă un emoticon îşi permite să-şi exprime nemulţumirea, cu siguranţă şi eu pot! Am nemulţumiri pentru că există acest emoticon. Cum dă el din mânuţa aia în faţă şi în lateral, că-mi vine să i-o rup din cot. Cu ce dracu’ ar mai da din mânuţă atunci? La cât e de salos ar găsi el o soluţie. Feţişoara aia cretină şi frustrată gen: „Ce nervi am, dar de ce să mă complic?”
Îl urăsc… Si e inutil.

-Alt emoticon antipatic.
Oamenii de obicei îl folosesc atunci când nu mai au ce să spună. De exemplu: „Abia aştept să… apară filmul cel nou”, subiect care pe tine nu te intrigă deloc. Ei bine în loc să pui exact în momentul ăsta emoticonul, poţi să spui ceva, gen: „Să-mi spui şi mie dacă-ţi place, poate o să mă uit şi eu”. Sau orice alt căcat: o minciună, poţi să schimbi subiectul, poţi să nu răspunzi, poţi să te dai cu capul de tastatură şi cu capul de pereţi, dar orice altceva în loc să foloseşti emoticonul ăsta.

-De ce când pui o întrebare lumea mai întâi răspunde cu „Nu ştiu” şi abia apoi îţi spun ce opinie au?
„Ce părere ai despre actorul X?”
„Nu ştiu… nu prea mă încântă cum joacă în filmul cel nou, dar îmi place la nebunie rolul din filmul X
De ce „Nu ştiu”? De ce nu gândim puţin înainte de a răspunde?

Lasă un răspuns

