Telenovela Y!M [9]

Standard

on the phone [ :)] ]- Pe ăsta nu prea l-am folosit. Oricum când l-am pus şi eu lumea nu şi-a dat seama că eu totuşi vorbesc la telefon! Nu, că ei trimiteau şi mai multe smile’uri şi făceau semi-romane. Revenind la emoticon, cum să ai un telefon mai mare decât capu’?

call me [:-c]- Dacă există emoticonul cu vorbitul la telefon, trebuie să existe şi ăsta cu „Sună-mă!”. Se putea altfel? Faţa rămâne mereu aceeaşi doar mânuţa se mai mişcă, şi ce mânuţă… Un emoticon căruia nu îi văd sensul… e chiar aşa greu să mai scrii: „Sună-mă” încât să foloseşti un emoticon?

at wits’ end [~x(]- Cineva mi-a lăsat comentariu că cel care îşi roade unghiile e la fel ca ăsta. Pe de o parte da, se aseamănă. Gândeşte-te: ăla roade unghii încontinuu şi unghiile tot sar, ăsta îşi smulge părul încontinuu şi părul tot sare peste tot.
Are şi ăsta 4 floci pe chelie şi pe ăia îi smulge în disperare. Pe mine una mă amuză, şi chiar atunci când e cu mânuţele în păr strâmbă şi din guriţă. Aproape că îi înţeleg disperarea… sau nu.

wave [:-h]-Coaie chiar trebuie să îmi trimiţi asta în loc să zici „pa”? Înţeleg că te grăbeşti… dar e mai rapid să-mi scrii 2 litere decât să cauţi prin lista aia de emoticoane. E doar o chestie de logică pe care unii dintre voi nu o înţeleg. E de căcat cum face el din mânuţă spunându-ţi parcă drum bun, când de fapt se observă că în spatele acelui zâmbet idiot stă: „Te-n sloboz d’aici!„.

time out [:-t]- Ce „time out” uă? Ce „time out”? Sunt la vreun concurs sportiv sau în faţa monitorului stând pe un scaun ergonomic? Îţi spun eu că sigur e varianta 2! Poa’ să dea ăsta din mânuţe aici şi să-şi umfle fălcuţele alea că pe mine nu mă impresionează şi nici nu mă voi crede la vreun concurs sportiv, nici nu-mi place sportul.

daydreaming [8->]- E visătorul.
E ok atâta timp cât vine de la o persoană ok.
Nu prea am nimic de comentat pentru că mi-e simpatic şi nici nu cred că ar avea cum să mă enerveze chestia asta. Mda… fără cuvinte.

Lasă un răspuns

