Chiulul şi pedeapsa colegilor

Standard

Aţi observat că atunci când lipseşti de la şcoală lumea se poartă într-un mod superior? Nu ştiu cum se întâmplă la voi, dar la mine, din generală şi până acum, la liceu, nu s-au schimbat multe în privinţa asta.
Mai plec de la unele ore şi atunci când ajung în clasă toată lumea se poartă aşa de penibil încât mi se face greaţă. Toţi sunt aşa afectaţi şi căcaţi la cur de parcă a trecut un val de pampersi folosiţi peste ei. Pun pariu ca nu o fac intenţionat, de fapt nici nu observă că se poartă într-un anumit fel, dar stă în instinctul lor să se poarte cu curu’ [asta am putut să observ]. Poate aşa sunt şi eu cu cei care pleacă. Poate înstinctul o face pentru că mă simt plictisită, obosită, sătulă de tot şi fără chef să mai bag în seamă pe cineva.
Dacă atunci când mai lipseşti câte o oră crezi că ţi se pare, atunci când lipseşti cu zilele e absolut vizibil. Ajungi în clasă, îi saluţi, ei au treabă. Vine pauza, vrei să vorbeşti cu cineva, ei toţi au treabă. Te aşezi pe scaun, cineva se aşează pe tine. Coaie! Sunt invizibil? Tot timpul e aşa, doar că la liceu nu e atât de accentuată faza asta, dar totuşi e vizibil. În generală mi s-a întâmplat să nu ajung la şcoală şi a doua zi toată lumea parcă era supărată. La un moment dat mă întrebam dacă toată lumea a prins hemoroizi, sau daca sunt paranoica. Stai în bancă şi aştepţi să fii abordat cu replici care să te facă să râzi, ca de obicei, când de fapt aştepţi toată pauza degeaba. E ca un fel de pedeapsă adusă de subconştientul tuturor: „A! Tu n-ai venit la şcoală, acum suportă toată această tortură!
De obicei mai plec de la orele nasoale: mate, fizică, latină, franceză mai nou. Ştiţi şi voi probabil care e cel mai idiot lucru după ce chiuleşti pleci: să te întorci în clasă şi să vină un val de idioţi la tine: „Să vezi ce-a zis profa! N-ai notă, nu te trece, era nervoasă, să vezi ce-ţi face!” Dar ei nu vin toţi o dată, ci pe rând, ca să-ţi aducă în ştire aceleaşi lucruri. Oare au impresia că mă interesează să aud un lucru de n ori? Mi-e silă doar! Cum vin ei la tine cu un val de inteligenţă falsă aducându-ţi aminte că ai chiulit şi te mai întreabă şi într-un mod penibil: „De ce-ai plecat Winnie?” după care urmează un zâmbet fals şi forţat. De ce? Ca tu acum ca un mare geniu, nici Einstein nu se compară cu tine, să-mi spui în cel mai jenibil mod că o să mi se taie capul la o oră de… latină. Ai mai fi avut tu crănţănici la cur toată ora aşteptând să-mi spui ce-a zis profa dacă eu nu plecam? Vezi? Măcar să-ţi dau ocupaţie, inaptule! E de tot căcatul, pentru că deşi nu ţi-e teamă [că doar n-o să te bată profa, da-o naibii că nu-i Zorro!] tot te gândeşti: „Coaie, ce să fac?” După ce că se poartă de parcă un câine l-a muşcat de cur fix după ora la care tu ai plecat, vine la tine şi încearcă să te panicheze de parcă ţie ţi-ar şi păsa ce a zis o profa care s-a săturat de pu… De parcă profesorii n-au mai văzut chiulangii. Dă-te-n caca!

Un răspuns »

  1. Ai dreptate. Unii colegi sunt invidioși pe tine ca ai tupeul, sa zicem voința de a înfrunta un profesor. Să zicem că mai uit( n-am chef ) să învăț și sunt sigură că în următoarea oră mă ascultă un profesor câcăcios. Să stau și să-i cânt în strună? Nu sunt eu aia. Mai bine îi las pe alții care se pricep mai bine. Eu pup în c.. o cafea și/sau o țigară. Pe lumea asta e plin de oameni proști., mai ales persoanele care te văd în fiecare zi, te analizează și te pișcă pe la spate. De exemplu, când eu merg de la ore, cele patru fete cu băncile lipite de catedră spun răspicat și accentuează „Eve a plecat de la oră din nou. ” apoi șoptesc una la alta cât să audă și profa ” Cum poate face așa ceva? Nu-i pasă de școală?” și profa le aprobă și le asigură că dacă în următoarea oră sunt prezentă am să regret. Și atunci de ce să mă mai duc? O sun pe mama și îmi face rost de motivare. Acum cine pe cine bagă în câcat??? Ideea principală e că, spre deosebire de Alea eu o să am o experiență de viață și voi vedea mai mult decât fețele proflor și pup altceva decât cururile unor frustrați. Îmi place că vezi viața așa cum este ea. Cel puțin cum o văd eu :))

Lasă un răspuns

