Telenovela Y!M [8]

Standard

hypnotized [@-) ]- Emoticon cu ochi lucitori, chel şi cu guriţă de aţă. La ce e bun acest emoticon? Să mă gândesc…
Să mă gândesc…
Să mă gândesc…
Poţi să spui aşa: „Am stat ca un prost la calculator toată ziua şi acum mă ustură ochii” sau „Ochii mei joacă fotbal cu tavanul” sau „Îmi sclipesc ochii de la atâta… băutură”. N-am idee la ce e bun… Sec!

liar [:^O]- De când cu povestea celebrului Pinocchio toată lumea crede că atunci când minţi nasul ţi se măreşte. Voi n-aţi înţeles nici până în ziua de azi ca o păpuşă de lemn nu doar că nu poate să meargă sau să vorbească sau să gândească, dar mai mult de atât: NU POATE DEVENIT UN BĂIEŢEL ADEVĂRAT nici dacă mămica mamelor zânelor îi suflă-n cur? Categoric nu! Dar prin absurd, dacă bucata asta de lemn totuşi putea să meargă, să vorbească şi să mintă, cum să i se lungească nasul? Până la urmă nasul era făcut tot din lemn şi lemnul o dată tăiat nu mai creşte… [sau am rămas eu cumva în urmă cu veştile?] Ce dacă i se scula şi omului băieţelului bucăţii de lemn nasul? Chiar are o importanţă atât de mare încât să faceţi şi un emoticon pentru asta? Mă întreb ce emoticon aţi fi făcut dacă până în finalul poveştii reuşea să facă o labă şi să scoată şi rumeguş.

waiting [:-w]- Ăsta e tot un revoltat. Cum dă el din degeţelele alea aşteptând şi aşteptând. Pe lângă faptul că mi-era tot una dacă el se afla în lista de emoticonuri sau nu, mă duce cu gândul la tabla din clasă şi la vreun dobitoc ce nu a rupt bine creta astfel încât scârţâie de ţi se încreţeşte creierul de-a dreptul.

sigh [:-<]- Până l-am văzut pe ăsta nu credeam că emoticoanele au gât. Se pare că au. Ce faţă afectată poate să aibă. Parcă a pierdut trenul spre tărâmul bociturilor eterne. Un emoticon pe care lumea [Slavă Cerului!] îl foloseşte aşa cum trebuie şi când trebuie şi [Slavă Domnului!] că nu are un muian antipatic [pentru că majoritatea au!] Deci e un trist ok. Cel mai emo emoticon 2.

phbbbt [>:P]- În unele conversaţii chestia asta mă ia prin surprindere şi atunci mă amuză.  Îmi aduce aminte de copiii ăia de grădiniţă care se ceartă de la jucării sau de la bomboane [sau cel puţin „care se certau”. Acum copiii nu mai au timp de bomboane… doar de cs, messenger, păpuşi Barbie îmbrăcate virtual…]

cowboy [<):)]- O întrebare: LA CE E BUN ACEST BUTON EMOTICON? De când mi-am instalat Y!M mi-am dorit să ştiu răspunsul la întrebarea asta. Numele „cowboy” ar trebui să exprime un emoticon… cowboy. Doar că imaginaţia şi privirea îmi spun că aia din capul lui e… o coroană şi pare mai mult un prinţ prost care îşi ridică din când în când coroana cu degetul. Ăsta chiar n-are nici un sens, sau are… dar nu văd eu sensul. Voi?

Lasă un răspuns

