Telenovela Y!M [3]

Standard

surprise [:O]-Să fie oare cel mai prostuţ emoticon? Are o feţişoară bleagă şi ochi de chinez şi categoric lumea îl foloseşte atunci când trebuie. De fapt… mai sunt şi persoane care încearcă să fie sarcastice virtual şi folosesc emoticonul ăsta, gen: „Nu se poate Emoticonuri, să fii atât de prost?”. Vezi? Nu merge!

angry [x(]-Pe cât de nervos e ăsta, pe atât de mult mă enervează pe mine. Mai ales când ştiu că nervii unora cu care vorbesc sunt chiar pe bune şi se exprimă prin asta. E aiurea! Cum dracu’ devine el roşu, cu ochi galbeni şi pe deasupra îi mai iese şi fum cu cerculeţe la final din urechi. Hai dă-o dracu’! E prea de tot. Mda… şi pe ăsta îl foloseşte lumea cum trebuie în majoritatea timpului, însă pe mine mă stresează. De ce s-a făcut un emoticon prin care să-ţi exprimi nervii? Chiar nu-i văd rostul.

smug [:>]-Căcăciosul ăsta îmi era simpatic la început, chiar mă amuza. De câţiva ani încoace mă irită îngrozitor. Lumea niciodată nu-l foloseşte când trebuie. Gen: „Coaie, mi-am luat o rochie aşa drăguţă, zic eu, abia aştept să o port” şi cealaltă persoană: „Klum3@ Emoticonuri” sau doar „Emoticonuri„. Care e rostul acestui emoticon şi ce legătură are cu ce-am zis eu? Ăsta e doar unul din sutele, milioanele, zilioanele şi miliardele de cazuri. Nu-i văd logica. Una-i când zici: „Ce gagică bună am combinat aseară :Emoticonuri” şi alt căcat e când zici „Mie îmi place movul” şi cealaltă persoană: „Emoticonuri„. Mă repet: fără sens!

cool [b-)]-Nu ştiu ce părere aveţi voi, dar pentru mine e un emoticon ok.
Am avut cazuri în care mi s-a părut penibil. De exemplu: să zicem că vorbeşti de ceva timp pe y!m cu tip care crede despre sine că este ZEU, deşi tu ştii prea bine că e un fraier. Atunci cum ţi se mai pare „Emoticonuri” când e folosit de un cretin dezaxat?
*Ca notă… pentru mine orice emoticon este influenţat de persoana cu care vorbesc. Dacă e o persoană drăguţă, atunci totul va fi ok. În schimb, dacă mi-e scârbă de persoana respectivă până şi literele pe care le trimite vor fi nasoale.

worried [:-s]-Nu-mi aduc aminte să mă fi enervat vreodată ăsta. Cu ochii ăia mititei şi guriţa aia ca o spagheată mi-e simpatic. Cum ar putea aşa ceva să te enerveze? Nu vezi că-i căcat tot la cur?

whew [#:-s]-Pe ăsta îl folosesc atât de des încât dacă am nevoie de el mă uit vrei 20 de secunde până îl găsesc [adică nu prea îl folosesc, pentru cei care nu înţeleg ce-i aia SARCASM!]. Îmi place mult că face guriţa aia de „Nu ştiu!” dar mă enervează muianul lui. Mna… n-am nimic nici cu ăsta.

Lasă un răspuns

