Cad ochii-n gură

Standard

Când am scris despre schimbarea orei am luat totul ca pe o glumă.
Însă vă spun că începe să fie din ce în ce mai naşpa. Mă culc pe la 11:30 – 00:00 şi mă trezesc la 8:00 timp în care stau în pat şi mă uit la televizor până la 9:00. Bineînţeles că adorm de vreo 10 ori şi mă trezesc uitându-mă la ceas şi zicându-mi: „Mai am timp…
În ultimele zile mă simt obosită ca naiba şi-mi cad ochii în gură. Ştii cum e… te trezeşti obosit şi-ţi spui că: „Diseară mă culc la 21:00!!! Să vezi ce odihnita o să fiu!!!” Da’ de unde? Te mai iei cu-n blog, c-o melodie, cu-n facebook, cu-n serial nou. Mie şi 12 mi se pare o oră devreme… dar pula mea: mă culc la 12 şi mă trezesc la 8 şi tot îmi bubuie creierii.
Mi-e somn ca naiba şi casc în fiecare secundă. A, da… şi pe lângă faptul că mă bag în pat şi încerc să dorm, nici nu pot. Mă uit pe pereţi vreo juma’ de oră, ba chiar sunt dăţi în care mai număr şi oi. Da’ să ştiţi că faza asta cu oile e de căcat. Nu te face să adormi!!! Mai ales dacă-ţi imaginezi vreo oaie care seamănă cu-n profesor.
Pe voi nu va afectat deloc schimbarea orei?

Un răspuns »

  1. Si eu am aceeasi problema cu somnul.
    Cand ies de pe mess am impresia ca e 10 si defapt e 11 si imi aduc amitne ca mai tre sa fac baie sau nu stiu ce.
    ieri am, avut teza si imi cadeau ochii in foaie.. pentru ca m-am luat cu B.M. :)) si m-am bagat in pat la 11.30 timp in care pana la 00.45 am privit un urs si ma gandeam departe.
    Si frate, ma chinuiaaammm sa doorm pentru ca stiam ca ma voi trezi la 7!

    Nu-mi place cand se schimba ora! X_X
    + ca ma simt foarte obosita.. acum, in loc sa ma uit la „Pregatirea completa, lb si lit. romana”,as privi-o ca pe-o perna..

Lasă un răspuns

