Când am rămas fără mâncare în casă? [2]

Standard

Ştii senzaţia aia când ţi-e poftă de ceva şi parcă nu ştii de ce?
Ei bine eu ştiu de ce mi-e poftă: parcă de biscuiţi, parcă de ciocolată, parcă de o doză rece de Cola. Mai am şi televizorul deschis de-ampulea la o emisiune despre mâncare.
Am rămas fără pâine şi n-am nici bani. Maică-mea nu-i acasă, la telefon nu răspunde, o fi fugit în lume. M-am învârtit prin toată bucătărie strâmbând din nas în faţa tuturor mâncărurilor. În final am mâncat. Da’ bineînţeles că tânjesc şi după un desert plin de CALORII şi ZAHĂR! Tot ce-i bun în casă la mine în momentul ăsta e zahărul pudră pe care-l am pe birou, deja mi-e scârbă. E al doilea post de pe blog în care mă întreb: „Când dracu am rămas fără mâncare în casă!?!„.
Eu fără desert parcă nu mă simt plină.
ŞI asta nu e nimic… şi pc’u îmi face figuri. Conexiunea cade, netu’ merge greu. FUCK! Ce se tot întâmplă de câteva zile încoace?
Zahăr pudra… EU VREAU O CIOCOLATĂ!!!
Până la urmă singurul desert care l-am găsit e… un morcov. E mai bun decât nimic, zic. Mi-e milă de mine.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

