Moment straniu

Standard

Plouă

Eram în bucătărie. Îmi puneam de-un ceai. Taică-meo fuma. Pall Mall, ” KENT’ul ar fi fost mai bine venit„, mi-am zis şi am strâmbat din nas.  Geamul era deschis şi sunetul ploii se intensifica pe măsură ce tata ieşea din bucătărie. Rămân pierdută un moment printre pliculeţele de ceai cu diverse arome şi-mi îngheaţă mâinile. Pentru o secundă am simţit cum ploaia se aude din ce în ce mai tare. Un fior! Un flash! Parcă nu mai sunt singură în bucătărie şi intru în balcon. Nimeni. Nici în stânga, nici în dreaptă. Nimeni.

≈ Cadru de film de groază  ≈

Da… o fată fără gânduri într-un moment târziu, cu o cană în mână, un geam deschis, mâini îngheţate, ploaie, cineva după colţ gata să-i taie jugulara.
Da… exact ca un cadru de film de groază.

Ajung în camera mea. În faţa monitorului. Pe scaun. FUCK!!! Am uitat să închid becul în bucătărie. M-am întors. Plouă al naibii de tare. Se aud clopote grele rostogolindu-se de-a lungul străzii… sau… să fie doar o conservă grea? Un clopot? O conservă? Nu mă mai gândesc. . Tresar. Mă uit pe geam şi nu e nimeni. FUCK /X2 !!!
Cadru de film de groază şi o ploaie stranie.
Eu beau ceai şi mă doare la bască.
Voi mă citiţi.
Ce aş mai vrea?
Fac parte dintr-un film de groază. Ciudat de ciudat! Straniu de straniu! Ceai de ceai! Ploaie de ploaie. Pa de pa.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

