Un mare căcat…

Standard

S-a dat ceasul înainte = un mare căcat.
Mereu când se dă ceasul înainte mi se pare un mare căcat! Adică dormim mai puţin… mai ales în prima zi. Ce un mare căcat. M-am culcat ieri pe la două [de fapt ar fi fost 1!] şi mă simţeam obosită ca dracu’. În dimineaţa asta m-am trezit la opt [în mod normal ar fi fost 7!] şi pot să jur că mă simţeam de parcă mii de clopote şi miliarde de cutremure ar fi venit peste mine.
Una e când te trezeşti tu şi te uiţi ca un chior prost în jur şi-ţi zici: „Ce mare căcat!„, şi una e când sună alarma şi capul îţi bubuie de somn şi te gândeşti: „Cine dracu’ m-a pus!?!„.
În fine, deschid televizorul caut, caut, caut… pe nu ştiu ce canal: Johnny Bravo, bun!
8:05 Mă uit, închid ochii, adorm.
8:08 Tresar ampulea şi mă uit la ceas: „A… au tecut 3 minute!
8:17 Mă trezesc iar, tresar iar, mă uit la ceas, mă rog să stau trează.
8:25 Stau în cur, în pat, mă uit la televizor, pe Johnny Bravo îl săruta un gay.
8:30 Mă dau jos din pat, mă împiedic, mă duc şi mă îmbrac şi la…
9:05 Ies pe uşă.
Mâzgă! Ştii… bulversată de ne-somn închid rapid uşa în urma mea şi pe scară mă izbeşte o putoare de mare căcat: vecina de lângă mine şi-a scos gunoiul la uşă. Mă uit cu scârbă, îi umplu frigiderul cu carne şi cobor. PLOUĂ!?! NINGE!?! Nici nu ştiu! Mâzgă! Până şi vremea e de căcat.
Umblu lelea prin oraş până pe la 10:40 după care ajung în faţa uşii. Gunoiul lu’ aia e încă acolo: Mamă ce mai pute a căcat!!! Ajung în faţa calculatorului: „Ce căcat să mai scriu pe blog!?!
Mda…
S-a dat ceasul înainte şi deja mă simt ca naiba, ce mare căcat. E o zi de tot căcatu’! Dacă o serveşte cineva, va urez poftă bună.
Mda… o postare ca:

Un mare căcat

Lasă un răspuns

