Tipe cu sau fără atitudine?

Standard

Probabil postarea următoare ar trebui să se integreze în categoria: „Îmi place„, însă am mult prea multe de comentat ca să mă rezum doar la câteva idei.

Îmi plac…

tipele cu atitudine

Fetele deştepte care nu se lasă păcălite uşor şi care nu cred că tot ce zboară se mănâncă. Îmi plac la nebunie fetele încăpăţânate cu o fizionomie care să intre în concordanţă cu expresii ale feţei frumos conturate şi date de gol de starea de spirit. Îmi plac fetele dintr-o bucată cu un spirit liber şi populare [ la modul că sunt capabile să vorbească şi râdă cu oricine]. Îmi plac persoanele fetele cu un suflet frumos şi o fizionomie simpatică. După mine frumuseţea vine după caracter. Degeaba e frumoasă dacă n-are nimic de oferit, decât frumuseţe. Atitudinea e ceea ce contează; caracterul e ceea ce defineşte şi diferenţiază o fetiţă de o femeie adevărată; şi spontaneitatea e o calitate de invidiat.
Pentru mine o fată ideală nu ar fi neapărat frumoasă, pe cât de distractivă, deşteaptă şi spontană. Nu vorbesc din punctul de vedere al unei lesbiene în devenire, însă pe bună dreptate: Ce te faci doar cu un chip frumos? Şi mai clar: „Ce contează că-i frumoasă, dacă-i proastă bâtă?

3 răspunsuri »

  1. Eu cred ca se refera la faptul ca ai atitudine.Pe langa asta esti si frumoasa,desteapta si stii sa te descurci. Felicitari,tipa cu atitudine!:))

Lasă un răspuns

