Voluntariat

Standard

Vă spuneam AICI de noul regulament din liceu.
Ei bine, după spusele dirigului, cei care fac voluntariat vor primi în schimb motivarea a cinci absenţe. Ce pot să zic? Mi se pare genial… mi se părea până acum 2 zile.
Ieri am intrat în clasă cu un chef nebun de curăţat bănci, căci şi asta făcea parte tot din voluntariat. Toate mâzgălelile făcute de mine un semestru întreg urmau să fie şterse cu şmirghelul. Am intrat în clasă şi mi-a picat faţa: CEA MAI PROASTĂ GLUMĂ EVER!!! Cei de-a 11-a [schimbul de dimineaţă] şterseseră deja toate băncile. Totul: LUNĂ ŞI BEC. Nici o urmă, nici o mâzgăleală, nici măcar un punct. NIMIC! Sloboz! Mâzgă! [nu, nici asta!]
Atâta curăţenie ce era în clasă ieri n-am văzut să lase ăia de dimineaţă tot anul. Ceva clar s-a întâmplat cu ei. Ce mi-a mai rămas de făcut ca voluntariat? Să mătur şi să dau cu mopul prin clasă, să arunc gunoaiele din bănci, într-un cuvânt să fac pe femeia de servici [desigur, nu de una singură]. Am făcut şi asta şi:
1. Surprinzător, m-am distrat.
2. Acum apreciez mai mult munca femeilor de servici.
Mi se pare un mod foarte ok de a ţi se motiva absenţele. Dai puţin cu mopul şi se scad 5 absenţe. Dar n-aş mai face asta de 2 ori. Bine… poate doar o dată că mai am 5 absenţe. Dar apoi o să urmeze altele, şi altele, şi altele. Absenţele se adună ca gândacii şi nici nu-ţi dai seama. Mai ales că vine căldura şi cu siguranţă n-o să am chef de ore. Nu stiu… daca nu ma gasiti pe blog, sigur o sa fiu in clasa.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

