4, 352 = Yey Yey Yey

Standard

Ca în fiecare zi obişnuită: de la şcoală acasă, îmi arunc ghiozdanul, hainele, mă schimb, mă duc să mă piş, mă spăl pe mâini, mă duc să-mi pun ceva de mâncare şi vin la calculator. Intru pe facebook verific notificarile, pozele prietenilor, video’urile în unele cazuri, văd cine s-a despărţit de cine, cine s-a combinat şi intru pe blog. Mai întâi văd dacă am comentarii, le aprob şi după asta dau la statistici.

Azi a fost altfel.

Prima dată am fost aşa:
Dar apoi:
3,264…

3,264 vizualizari

Eram obişnuită cu 500-600 pe zi. Ultima dată cel mai mult am avut 1,024. Dar 3,264!?! Ce pot să zic? Mi-aţi bătut recordul.

_________________________________________________________

Review: Până la finalul zilei au fost 4,352 vizitatori.
Yey yey yey!!!


9 răspunsuri »

Lasă un răspuns

