Lingăilor

Standard

Mă scârbesc al naibii de mult lingăii! Credeți, oare, că vă puneți mai bine pe lângă profesori dacă râdeți la toate glumele alea seci? Glumele alea expirate sunt menite să-i facă doar pe ei să râdă, în caz că ești destul de dobitoc și nu ți-ai dat seama. Faptul că râzi automat doar când îi vezi rânjetul pe muian profesorului asta nu înseamnă că îţi va pune puncte în plus la ascultare sau la lucrări. Deci te strofoci inutil.
Eu nu pot să râd automat. Ori zici o glumă bună să simt că am pentru ce să râd, ori… nu schiţez nici un gest în plus. Mă irită hohotele de râs la glumele fără sens.
De exemplu la ora de biologie am ajuns la monohibridare, dihibridare. Pentru cei care nu ştiu chestiile astea se referă la gene şi scheme de încrucişări între specii şi indivizi, astfel încât cu ajutorul unor scheme poţi afla de la cine au moştenit urmaşii diverse caractere. Cu ajutorul unor calcule poţi afla care e grupa sanguină a copilului doar ştiind grupele sanguine ale părinţilor. Asta ca un fel de paranteză. Profa asta de biologie zice la un moment dat: „Aşa, şi acum schema de încrucişare. Adică se combinăm genele, dar nu acum la 15 16 ani ci pe la 30-35 încolo.” Hai las-o coaie! La faza asta juma’ de clasă a râs 2 minute întregi! DOUĂ MINUTE! Ce-i aşa de râs? E doar un indiciu că profa la vârstă ei s-ar putea să fie încă virgină. Ori mă prind eu greu la glumele profesorilor, ori le înţeleg prea bine şi o iau prea personal sau ei chiar nu ştiu să facă glume şi ăştia sunt nişte idioţi.
Trei bifat!

4 răspunsuri »

  1. pofu meu de istorie face glumele cele mai bune,, dar sunt si rare.. si la mine in clasa se intampla asa.. dar nu toata lumea gusta(cum spui si tu).. deobicei la glumele nasoale rad doar cei care au „retard” mintal( :D:) ).. de exemplu am o colega care a fost intrebata care este stema Romaniei.. si ca profa ii da si un indiciu si ii zice ca avem si noi in clasa si ca se gaseste in toate clasele de la noi din liceu:D.. ea studiaza clasa atent si la urma se opreste cu mana sub ceas si ne spune ” aceasta este stema romaniei” bineinteles ca toata clasa a ras.. dar ea … a ramas corigenta..:)

  2. profu meu de mate e cel mai tare. Mistocar de I clasa. E amuzant ca atunci cand se ia de mine, ii dau replici si mai amuzante decat gluma lui, in sopta si clasa rade si are impresia ca lumea rade de gluma lui

Lasă un răspuns

